| Autor: Lichtenberg Publikováno: 5.ledna 2007 |
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
Kupodivu hlavní věc, která Patriots nejvíce ubírá na hratelnosti, není její jednoduchý herní systém, ale především umělá inteligence nepřátel. Ukázkový příklad přichází hned v první misi, kdy na vojenské základně čelíte útoku teroristů. Ti mají na atak základny prakticky volný prostor a mohou vás přepadnout z jakéhokoliv místa. To by to ale nesměla být Patriots: A Nation Under Fire, aby k místu, kde vy a vaši parťáci hlídáte vchod, chodili všichni nepřátelé hezky rovně v řadě za sebou, čili stačí jen mířit na určitý bod, kde se po zabití jednoho narodí další terorista :) Kam Usáma nemůže? V klasických bojích se ale chlapi v kuklách nechovají o nic lépe. U sebevrahů s náložemi na hrudi by se výpady směrem k vám ještě daly pochopit (je tomu tak i ve skutečnosti), ale klasičtí vojáci ověšeni samopaly působí při nabíhání na vaší mušku směšně a trapně. Někteří teroristé jsou pro změnu slepí a hluší. Přestože ve vedlejší místnosti odděláte deset nepřátel, chlapíci vedle vesele koukají do zdi. Dalším problémem je jejich opakovaný respawn, který oceníte hlavně, když se s nízkým zdravím chcete vrátit do již navštívených míst.
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
Na vaší cestě po území terorismu vás budou doprovázet dva spojenečtí vojáci, kteří pokud zahynou (a že se to většinou stane během několika sekund), přiběhnou další. Ačkoliv se kluci z osmdesáti procent někde zaseknou, alespoň trochu vám zpříjemní velice nudnou procházku stereotypními lokacemi. Když jsme u toho zlepšování herního systému, dost mne překvapilo, když proti mému hrdinovi v předposlední misi vyjelo teroristické auto. Zprvu jsem byl překvapen, že se na herní obrazovce hýbe něco kromě nepřátel a pokusil jsem se jako správný atlet autu vyhnout. Po asi třech přejetích jsem se naštval, že už konečně musím přežít a když se mi to povedlo, můj hrdina stejně padl mrtvý k zemi. Samozřejmě stačilo jen vystřelit na vůz pár kulek a bylo po problému. S kladivem proti terorismu Kromě kladiva a hasicího přístroje nabízí arzenál Patriots pouze palné zbraně. Základním zástupcem je pistole, do níž je nábojů vždy dostatek, dále brokovnice, několik samopalů, RPG, granáty a odstřelovačka. Dojem z nich kazí hlavně nereálný dostřel, který sice v podobné střílečce tolik nevadí, ale když právě brokovnicí zastřelíte teroristu na sto metrů vzdáleného, kazí to veškerý požitek.
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
Zdraví ostatně mizí ze statistik velmi prapodivně a když jsem se v sedmé misi probíjel ulicemi a najednou mi přistála bez jakéhokoliv hluku na hlavně bomba, nezadržel jsem v sobě překvapený výdech. Občas mají vojáci tradičně naskriptovaný výstřel proti vám, který se bez „quick-loadingu“ dá překonat jen velice obtížně. Spíše se tedy připravte na boj se zdravím těsně okolo nuly, než na brutální řežbu s neomezeným životem. Kulka v monitoru Zvuk nám výsledný dojem také nijak nezlepšuje a přes nevýraznou úvodní hudbu zní zatraceně podivně výstřely ze zbraní. Legraci si užijete také, když se z vystřílených lokací stále ozývají bojové hlasy jakousi hatmatilkou, což skoro evokuje na zvrhlé horory, kde s lidmi komunikují záporné mrtvoly. Slovo bohužel musím říct i těm, kteří si při podobných hrách pouštějí v pozadí na počítači hudbu. Patriots vám jí utne a dovolí si svrhnout veškerý váš zájem pouze na sebe.
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
další obrázky z této hry najdete v naší sekci screenshotů Celkově je Patriots: A Nation Under Fire velmi slabou hrou, která se jako by zapomněla v minulém století. Nudné lokace, žádná příběhová lajna a naprosto nepřekvapující herní systém dělá ze hry ten nejhorší možný budget, který většina hráčů vzdá ihned po několika minutách. Nevyvážená obtížnost se zdařile stará o jeden ze zážitků, na které se zapomene pár minut po dojetí poslední mise. Snažím se přijít na nějaké klady, ale skutečně mne žádné nenapadají. Stáhněte si: Cheaty Související články: Novinka #1, Novinka #2 |
| Lichtenberg | |
| editor: jd |