Zahraniční dojmy z Two Worlds
zdroj: tisková zpráva

Zahraniční dojmy z Two Worlds

16. 4. 2007 12:12 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

GameSpot si přímo u vývojářů zkusil poslední betu očekávaného RPG a podělil se o své poznatky z hraní.

GameSpot vyrazil do německého Karlsruhe, aby si tam přímo u tvůrců zahrál poslední betu očekávaného RPG Two Worlds a již ve čtvrtek 12. dubna uveřejnil své postřehy. Nepřinesl žádné převratné novinky, ale ani nehlásá, že se jedná o světově exkluzivní dojmy nebo že se mu jako jedinému na světě podařilo sehnat aktuální verzi, jako to pak bez ověření činí někteří. Hrací plocha Two Worlds by se měla rozkládat na 35 kilometrech čtverečních - jen pro představu – na mapě v Oblivionu bylo zakresleno území o rozloze asi 16 kilometrů čtverečních. Na dabingu veškerých NPC se podílely přes dvě stovky lidí (kvalita je údajně velmi solidní) a dohrání hlavní příběhové linie zabere okolo dvaceti hodin. Neměl by být však problém strávit ve hře hodin šedesát a více. Každopádně děj začne únosem vaší sestry v režii skupinky říkající si Temné bratrstvo, které se zároveň snaží vzkřísit temného boha války Aziraala. Původní hledání sestřičky se pochopitelně změní v mnohem větší kolotoč událostí, až se stanete třeba i tím, kdo rozhodne o tom, zda bude Aziraal znovuzrozen.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Před hupsnutím do tohoto víru dění si svého lidského avatara upravíte jen co do vzhledu, zaměření (válečník, mág, zloděj) si budete po vzoru Gothica upravovat až v samotné hře a to jednoduše rozdělováním zkušenostních bodů do různých vlastností (brutalita, síla, obratnost, vůle) a skillů (boj se zbraněmi, magie, páčení zámků, jezdectví, plavání...). Zajímavé je, že lze kombinovat zbroj a zbraně pro zvýšení výsledné efektivity vašeho činění. A kdo před chvílí nadskočil při přečtení slova „válečník“, pro toho je pár dalších informací. S rostoucí silou unesete více než základních pětatřicet kilogramů a štít vás ochrání jen za cenu zpomalení. Jedno zmáčknutí myši bude znamenat klasický útok, zatímco double-click se stane základem pro provedení komba. Jedním ze speciálních skillů bude máchnutí mečem nad hlavu o 360 stupňů a následné zasažení více nepřátel.

Ať už se rozhodnete pro jakékoliv zaměření, cestování po precizně zpracovaném světě bez loadingů si užijete v každém případě. Kolega z GameSpotu herní prostředí vychválil a stejně tak se mu zamlouvala i hudba, která ho při toulkách doprovázela. Naopak si postěžoval na poměrně dost chyb, kterých je prý tolik, že vývojáři budou muset dělat na přesčasy, aby byli schopni v květnu vydat bezproblémově fungující hru. Takže počítejte spíš s posunem na červen (některé zahraniční zdroje uvádí 26.6.), kdy by také Hypermax rád vypustil již překládanou verzi hry v češtině (předobjednávka z Xzone.cz). Více o Two Worlds v našich loňských dojmech z GC.
zdroj: GameSpot

moolker

Nejnovější články