Za lidi i raptory v multiplayeru Turoka
zdroj: tisková zpráva

Za lidi i raptory v multiplayeru Turoka

6. 12. 2007 13:13 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Síťová hra se přeorientuje na větší realističnost a budou ji náhodně rušit praještěři či dinosauři. + VIDEA

Onlinová část chystaného Turoka nabídne přestřelky různého počtu hráčů (předpokládaný limit 16 lidí). Potvrzeny jsou zatím tři nikterak objevné herní módy: Deathmatch, Team Deathmatch a Capture the Flag. Čtvrtý mod, který je údajně daleko komplexnější, drží zatím vývojáři-tajnůstkáři hezky pod pokličkou. Moderní sklon většiny multiplatformních stříleček, tedy důraz na realističnost na úkor tempa, které bylo ve starších Turocích až bláznivé, se však nezapře ani v tomto pokračování. Alespoň, že půjde hrát i za raptory.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

A jak na tom budou multiplayerové mapy? Prozatím jsou letmo známy tři: 1) odporné, zakouřené pohřebiště veleještěrů s vulkanickým a extrémně nestabilním středem, 2) komplex podzemních doupat s ochozy po stranách a 3) tradiční druhohorní prales, který asi nejlépe evokuje vzpomínky na starší díly. Ti, kteří si už v mapách zafragovali na vlastní kůži, hodnotí jejich hratelnost příznivě, nicméně moc velký výběr bojišť od hry nečekejte. Rozhodně ne 48 jako v Turok 3.

zdroj: Archiv


Turok MP testing grounds video

Nemalé slovo budou mít samozřejmě zbraně, jenž jsou ve hře roztřízeny do tří základních skupin - útočné, odstřelovací a třaskavé, přičemž se zdá, že je jich opravdu hodně. Každá zbraň disponuje dvěma módy, které jsou si ale až na výjimky dost podobné. Z úchylnějších kousků bych rozhodně vypíchnul do vzduchu vymršťující granáty, jejichž jediným praktickým smyslem je sice (v případě raptora) dostat cizí drápy do bezpečné vzdálenosti, avšak musí to být docela prima výzva. Sekundární mód obyčejné brokovnice zase vystřeluje světlice, která zřejmě rajcuje všechny dinosaury v mapě. Vzhledem k tomu, že boj bývá náhodně ovlivněn (umělou inteligencí řízenými) praještěry, přijde často vhod vše ničící granátek. Nebo tradiční zákeřný nůž, jehož náročnost na přesné načasování jistě připraví hráčům s horším připojením hodně perné chvilky třeba i ve vlastních řadách :)

zdroj: Archiv


Turok MP invasion video

Turok je plánován pro PS3 a X360 na únor 2008, na PC pak dorazí s malým zpožděním (jaro). O vývoj se starají Propaganda Games za pomoci Threewave Software a Mad Doc Software, kteří "fušují" do designu map. Jak jsme minulý týden zjistili, u nás hra vyjde v české verzi od CD Projektu.
zdroj: Shacknews, Gamespot, IGN

jester

Nejnovější články