Vývojáři The Climb tráví dva dny v týdnu na lezecké stěně
zdroj: Archiv

Vývojáři The Climb tráví dva dny v týdnu na lezecké stěně

8. 2. 2016 11:13 | Preview | autor: Honza Konfršt |

Při oznámení The Climb jsem se podivoval nad tím, co všechno lze dnes v rámci her simulovat. Lezení po skalách nepatří mezi častá témata a tak působí hra dostatečně netradičně, tím spíš, že jde o titul zaměřený primárně na virtuální realitu. Právě tomu, jak bude VR systém pro Climb důležitý se věnuje první video, v němž se podíváte do zákulisí tvorby hry.

Tvůrci se rozpovídali o inspiraci realitou – dva dny v týdnu tráví na stěně a samotnému vývoji prvních prototypů navíc předcházel detailní výzkum této sportovní disciplíny. Výsledkem je co možná nejrealističtější zážitek.

Realismus samozřejmě co nejvíce podpoří virtuální realita. Ta bude v praxi sloužit tak, že směr lezení lze určit samotným pohledem. Levý či pravý trigger ovladače hráči určí která ruka se chytí (hra však bude podporovat i zařízení Oculus Touch) a leze se dále. Ve videu lze také letmo spatřit body ukládání, které představují karabiny zavěšené na krátkém laně.

Kromě samotných záběrů z první lokace hry (dříve představený Halong Bay ve Vietnamu) můžete také spatřit první prototypy hry. V těch lze vidět pohyb postavy v jednoduše zpracovaném prostředí.

zdroj: Archiv

Nejnovější články