Adam Sawkins se na vývoji Burnout 2 podílel jako audio programátor, na Burnout 3 jako programátor, ale už několik let jede v rámci Projector Games na své vlastní triko a na kontě už má i jeden XBLA hit. Za FortressCraft sice Adam schytal internetové facky zleva i zprava, protože prý okopíroval Minecraft, ale na to se historie ptát nebude. Kdybych já byl historie, zeptám se Adama, jaké má s Truck Stop plány, protože mě jeho pojetí velkých a explozivních bouraček zaujalo.
Velmi hrubou verzi Truck Stop si už nyní můžete za pár babek koupit a do zblbnutí zkoušet za tímto odkazem, ale cílem je protlačit se s hrou na Steam. Kdo neprodává na Steam, jakoby nebyl. Proto ta Greenlight stránka s videi a obrázky, z nichž se dozvíte, že základem hry je nastavení parametrů zvolenému náklaďáku (nebo jinému vozítku), se kterým se pak vřítíte do scény, aby nasbíral maximum bodů. Zatím je hra takto jednoduchá, ale už nyní je všechna ta destrukce natolik zábavná, aby hře dal své posvěcení i tvůrce Crash módu v Burnout 2 - Chris Roberts (to není ten od Star Citizen).
Jak je patrné z videa, Adam má v plánu vytvořit další tematické úrovně včetně Zombielandu, Marsu a dalších. Můj destrukční pud mi však napovídá, že bych se rád vyřádil v módu, který je blíže původní podobě Crash eventům z Burnout 2. Na to by bylo potřeba přidat živou dopravu, do které bych mohl se svým vozítkem najíždět a vytvářet složité řetězce nehod za maximum bodů. Zatím je to jen sen, ale třeba se mi někdy splní. O Vánocích? Je mi jedno kdy. Truck Stop ale rozhodně má potenciál zahrát si u mě na Ježíška....