Věčně roztřesený svět BioShock: Infinite
zdroj: Archiv

Věčně roztřesený svět BioShock: Infinite

6. 1. 2012 17:17 | Preview | autor: levis |

V chystaném BioShock: Infinite se vám může snadno přihodit, že z otevřených prostor budete hledat tísnivé interiéry. Natolik uchvacující je podle zahraničních redaktorů dojem, jež si odnesete z prvních levelů hry, a zároveň je to další důkaz, nakolik se celkový dojem ze série s příchodem Infinite změní. Každý kus budovy či předmět, ke kterému v Infinite přijdete, se bude při pohledu zblízka lehce třást. To abyste nezapomínali, že nejste ve skutečném světě na pevné zemi, nýbrž v létající pevnosti.

Infinite se nejmenuje BioShock 3 proto, aby jej autoři z 2K odlišili právě od charakteristicky klaustrofobní atmosféry dvou předchozích dílů. Dalším důvodem je fakt, že na tvorbě Infinite už se nepodílel tým vedený přímo Kenem Levinem.

Kromě již mnohokrát omílané spolupráce detektiva Bookera s Elizabeth, ovládající nadpřirozené síly, bude mezi určující znaky Infinite patřit cestování na závěsných kolejích, jež připomíná jízdu na horské dráze. Způsob, jakým se Booker takto pohybuje ve vzduchu, má prý nejblíž k mobilitě protagonisty Bionic Commanda. Zatímco se budete vozit, Elizabeth se má držet za vámi nebo se sama zahákne na koleje, sklopí hlavu a poslušně vás bude následovat, kamkoliv se vydáte. Podle odhadů OXM vyjde BioShock Infinite v říjnu 2012 pro PC, 360 a PS3.

Nejnovější články