Zul’jin se svými dvěma sekerami ohání i ve schopnostech. Tou první je Grievous Throw: obyčejný vrh sekery před sebe se zasažením dvou nepřátel. Vtip je v tom, že oba zasažení nepřátelé zůstanou na několik vteřin označení, což znamená, že od vašich tří nadcházejících (obyčejných) útoků schytají o polovinu větší poškození.
Druhá schopnost Twin Cleave se zase hodí na dorážení nepřátel, protože všechny zasažené nebožáky zpomalí o 15 % na dvě vteřiny. To není mnoho, ale někdy stačí i málo. Díky schopnosti Regeneration si může Zul’jin během čtyř vteřin vyléčit 25 % života. Schopnost ale není jednorázová a je potřeba ji kouzlit po celou dobu. Jakýkoliv váš pohyb nebo poškození efekt kouzla přeruší.
Trefně pojmenovaná první ultimátka Taz’dingo! vám zajistí po dobu čtyř vteřin nesmrtelnost. V praxi to znamená, že vám mohou nepřátelé srazit životy maximálně na 1 bod, ale zabít vás nemohou. Druhou ultimátkou je Guillotine, kdy vyhodíte do vzduchu sekyru, která dopadne na cílovou oblast, a udělá tam pěknou paseku. A navíc, čím méně života Zul’jin má, tím větší paseku sekyra udělá.
Na podobném principu funguje i Hero Trait s názvem Berserk, který má dva stavy - aktivní a pasivní. Po aktivaci Berserku se vám zvýší poškození o 25 %, ale každý útok zase na oplátku sežere 2 % z vašeho maximálního života. V pasivní režimu Berserk zrychluje Zul’jinův útok o jedno procento za každé chybějící procento jeho života. Čím méně života máte, tím rychleji útočíte.
Zul’jin tak v základu nevypadá, alespoň na první pohled, nijak zvlášť složitě. Průměrné hráče od těch dobrých bude ale jistě rozdělovat práce s jeho životy. Ideálně byste měli zřejmě pořád balancovat někde pod polovinou života tak, aby vás nikdo nezabil na jednu ránu, ale abyste mohli vytěžit ze svých schopností maximum.
Vedle Zul’jina ukázali vývojáři z Blizzardu také nové skiny pro Chromie a Kharazima a nového mounta Amani War Bear. Za připomenutí stojí také nedávné přepracování staré známé mapy Hounted Mines a neustále probíhající akce Winter Veil. A samozřejmě nedávno přidaný Ragnaros.
Heroes of the Storm zkrátka pořád žije velmi aktivním životem. Tvůrci navíc plánují na rok 2017 spoustu změn a s přílivem nového obsahu jen tak neskončí.