"Vylepšení systému detekce zásahů bylo jedno z nejžádanějších přání komunity, takže jsme na nové verzi pracovali už nějakou dobu. Věříme, že teď máme rychlý, spolehlivý, férový a moderní systém detekce běžící na serveru, který Heroes & Generals posune výše a odliší hru od ostatních válečných her, ve kterých se jede jen na bezvýznamné zápasy na rotujících mapách," chlubí se v tiskové zprávě šéf vývoje Jacob Andersen.
Další podstatnou novinkou je možnost hrát ve Staged Battles za obě strany. Klidně si tak můžete do Staged Battles odskočit z "hlavní války" a vyzkoušet si druhou stranu. V tomto módu nemají výsledky bitev žádný vliv na průběh války, pouze se bude průběžně vylepšovat vaše postava, se kterou do Staged Battles půjdete. Obě strany tady navíc začínají se stejnými zdroji, takže nikdo nemá na začátku výhodu. Další novinkou je pak možnost nastavit řadu herních činností na přepínání, abyste nemuseli dané tlačítko celou dobu držet.
zdroj: YouTube.com
Heroes & Generals je pořád v early access fázi na Steamu, ale hra pomalu spěje k finální verzi. Vývojáři vydali k novému velkému updatu i videoblog, který všechny novinky náležitě představí. Nebo si je vyzkoušejte na vlastní kůži, stačí si hru stáhnout na Steamu.