Když se na ten trailer podíváte znova, tak si pořádně všimněte jeho závěru. Hlavní hrdina skočí na vagón a jede z místa činu pryč. Jenže se změní úhel pohledu a najednou vidíme Aidena Pearce pohledem jedné bezpečností kamery. Na tom by nebylo ještě nic zvláštního, kdyby tu kameru zrovna někdo nehackoval. A to není Pearce. Je to práce nějakého jiného hráče. Jak přesně to bude fungovat zatím ještě nevíme, ale zdá se, že ostatní hráči budou moct nějak naskočit do vaší hry, do vašeho světa.
Jestli vás někdo jiný při útěku před policí pomůže, nebo to bude naopak troll, co vám bude házet klacky pod nohy, je už věc druhá. Mohlo by to fungovat jako Fable? Tedy že si do světa pozvete někoho konkrétního, jehož činy budou nevratné? Nebo hru prostě “otevřete” veřejnosti a děj se vůle boží?
“Watch Dogs je celé o hyperkonektivitě. Pro mě to znamená, že se to děje pořád a kdekoliv. Takže ano, ostatní hráči tam pořád budou, i když to neočekáváte. Ať už hrajete singleplayer nebo multiplayer. Vy jste říkal asynchronní multiplayer, ale ono se to bude odehrávat mnohem víc v reálném čase,” řekl v rozhovoru pro Kotaku Jonathan Morin, kreativní šéf hry. Také potvrdil, že to nebyla nějaká persistentnost světa jako v MMO hrách, ale že někdo “skočil” do cizí hry a udělal tam něco, co pak může mít na jeho zážitek vliv.
zdroj: Archiv
Záběr z bezpečnostní kamery je v čase 4:17
Logicky se nabízí tisková konference Ubisoftu na E3, kde bychom se snad mohli dozvědět všechny potřebné detaily. Už teď si ale můžete představit hackování něčeho v cizí hře na vašem mobilu nebo tabletu, zatímco ten druhý hraje na PlayStationu 4. Pokud by něco takového opravdu šlo, tak by měla hra tunu možností, jak si v multiplayeru navzájem pomáhat, nebo naopak jak si škodit. Jak to pak ale bude s klasickým "offline" singleplayerem? Bude ve hře vůbec?