Kdysi dávno spoluzaložil ArenaNet (s Jeffem Strainem, šéfem Undead Labs) a byl jedním z hlavních vývojářů Guild Wars. Ještě předtím ale pracoval devět let v Blizzardu, konkrétně ještě v dobách, kdy se firma nejmenovala Blizzard, ale Sillicon & Synapse a dělala konzolové hry. Wyatt si v Blizzardu prošel pozicemi programátora, game designéra, producenta nebo viceprezidenta. Také šéfoval vývoji prvních dvou WarCraftů, prvních dvou Diablo her a prvního StarCraftu.
Celou dobu se zabýval hlavně multiplayerovými hrami a MMOčky, což ho v Undead Labs určitě nepředurčuje k vytvoření nějaké singleplayerové kampaně nebo jednoduché facebookové hry. Na čem zatím ale Wyatt pracuje, nevíme - nikdo ze studia to nemůže prozradit, ale dalo by se očekávat, že to skutečně bude mít co dočinění minimálně s multiplayerem, možná i s MMO.
“Nemůžu mluvit o tom, na čem tady v Undead Labs pracuji... zatím. Ale... Specializuju se na vývoj opravdu velkých multiplayerových her. Takže bych tipoval, že možná pracuju na něčem takovém nebo aspoň budu až dostanu takový ten cool laboratorní plášť, který tady každý má,” napsal na oficiálním blogu vývojářů. Patrick bude součástí týmu Zed, ať už pracuje na čemkoliv. Oznámení bychom tedy asi neměli čekat v následujících týdnech, ale spíše později. Nutno dodat, že State of Decay byla pro Undead Labs zkouška technologie i game designu, protože plány ohledně zombie onlineovky deklarovali už při svém založení.