Tvůrci Hellblade ukazují, že rozpohybovat hlavní hrdinku není žádný med
zdroj: Archiv

Tvůrci Hellblade ukazují, že rozpohybovat hlavní hrdinku není žádný med

1. 2. 2016 16:45 | Preview | autor: Honza Konfršt |

Ninja Theory chystají svůj první nezávislý projekt – Hellblade. Na ten momentálně lákají v pořadí již dvacátým vývojářským deníčkem, který se zaměřuje na pohyb hlavní hrdinky. Hlavní hrdinka hry, Senua, se vydává na spirituální a keltskými legendami inspirovanou spirituální pouť vlastním vědomím. Její rozpohybování přitom prý nebylo nikterak jednoduché – Ninja Theory odvážně přiznávají, že mají v týmu jediné dva animátory a že s technologií snímání pohybu nemají zkušenosti. Jak je ale ze záběrů vidno, tým odvedl v krátkém čase pořádný kus práce.

Cestou narazili na řadu zajímavých překážek – tou nejpalčivější je fakt, že ve third person akci je hlavní postava neustále centrem dění, a tak na nějaké přešlapy není prostor. Ninja Theory tak museli přijít s mnoha scénáři pohybu a naučit tak Senuu chodit tu sebevědomě, tu přikrčenou strachem a obavami.

Stejně tak ji naučili chodit v okolí ohně a úsměvně pak ve videu vypadá tvorba animace brodění se vodou. Po třech až čtyřech natáčecích dnech má tým dostatek materiálu pro všechny základní pohyby. O jejich kvalitách se budou moci hráči přesvědčit během letošního roku, kdy hra zamíří na PS4 a na PC. 

zdroj: Archiv

Nejnovější články