The Order si dal ve vývoji před nástupem PS4 dlouhou přestávku
zdroj: Ready At Dawn

The Order si dal ve vývoji před nástupem PS4 dlouhou přestávku

13. 6. 2013 12:00 | Preview | autor: Adam Homola |

The Order: 1886 byla jednou z her, která sice moc neukázala, ale na tiskové konferenci příjemně překvapila, především svým zasazením do alternativní historie. Skoro by to mohlo vypadat, že Sony jen dala dohromady narychlo před E3 trailer a víc nemají. Teď se ale ukázalo, že vývojáři ze studia Ready At Dawn pracovali na hře už spoustu let. Další spoustu let byl projekt ale u ledu, protože se čekalo na PlayStation 4.

Vize vývojářů byla tak velká, že by ji prý na současnou generaci konzolí napasovat nedokázali. Na samotném konceptu hry začali vývojáři pracovat několik let před započetím vývoje. Jakmile zjistili, že to na PlayStation 3 nepůjde, vývoj pozastavili a čekali prý “několik let”, než jim Sony dodá vývojářské verze PlayStation 4.

Tvůrci z Ready At Dawn mají zkušenosti především pro PSP, kde udělali například God of War tituly. Když se jich Polygon zeptal, jak moc se vývoj pro PSP liší od vývoje pro PlayStation 4, odpověděl kreativní ředitel Ru Weerasuriya: “Ve výsledku nemusíte při změně platformy způsob myšlení vůbec měnit. Řešíte jen to, abyste z PSP nebo PS4 dostali maximum. PSP bylo vlastně docela výkonné.”

Na The Order: 1886 nebudou ale Ready At Dawn tak úplně sami. Sice hrají prim, ale s vývojem jim pomáhají zkušení veteráni ze Sony Santa Monica. Ti toho za sebou mají hodně, ale mezi jejich nejviditelnější díla se určitě počítá série God of War. The Order by tak měl být v dobrých rukách a třeba se z něj vyloupne něco na způsob next genového Dishonored.

Nejnovější články