Star Wars: Battlefront nabídne na každé planetě alespoň dvě mapy a zbaví se Battlelogu
zdroj: tisková zpráva

Star Wars: Battlefront nabídne na každé planetě alespoň dvě mapy a zbaví se Battlelogu

21. 4. 2015 13:50 | Preview | autor: Aleš Smutný |

Ačkoliv vám Lukáš sdělil vše podstatné o Star Wars: Battlefront přímo z Anaheimu (viz jeho první dojmy), během pár dnů se na internetu objevilo několik střípků dalších informací, k nimž se přidal i první vývojářský deníček. V něm má hlavní slovo i primární zdroj dodatečných informací, jeden z bossů celého vývoje Niklas Fegraeus. Ten na svém Twitteru přihodil řadu postřehů a případně i oprav omylů, které mohly v rámci mediálního víru vzniknout. Mimo jiné se tak dozvíte, že při spuštění hry bude k dispozici víc, než předpokládaných 8 map.

Niklas Fegraeus na Twitteru přímo píše: „Při launchi bude zde víc, než 8 map a víc, než 2 na každou planetu.“ Celkem bude ve Star Wars: Battlefront při startu kvarteto planet, přičemž každá z nich bude mít minimálně dvě mapy, přičemž některé zjevně budou mít i trojici a třeba i víc. Ostatně, prostoru na takové manévrování je dost, samotný Endor může nabídnout jak ryze mapu, která bude v pralese, tak třeba mapu s imperiální základnou a když se zasním, umím si představit mapu ve vesničce Ewoků, kde bude hlavní roli hrát převýšení a lezení po stezkách v korunách stromů.

Ačkoliv hra nebude mít příběhovou kampaň, nabídne speciální mód Missions, který představuje mapy, na nichž budete moci hrát sami a nebo s kamarádem proti botům, případně i po boku jiných botů. Fungovat bude online i offline, přičemž na konzolích bude k dispozici v rámci kooperace i split-screen, který v PC verzi chybí. Pro Missions si ale podle dostupných vyjádření můžete najít i spoluhráče online, nemusíte být nutně přátelé. K dispozici bude řada módů, které ale ještě DICE nespecifikovali.

zdroj: Archiv

Módy budou zcela klíčové pro další trademarkový prvek hry – hrdiny. Jejich způsob aktivace bude záviset na daném módu a Fegraeus opakovaně říká, že hrdinové závisí na módech. Kdybych si měl tipovat, někde se třeba objeví hrdina, třeba Boba Fett, po naplnění určitého počtu zabití, jinde třeba hráči aktivují Vadera po obsazení kosmodromu. Jde jen o spekulace, ale už nyní víme, že vstup hrdinů na scénu bude odlišný podle použitých módů a ty se od sebe budou poměrně radikálně lišit. Jen na informace jací další hrdinové se objeví a hlavně jaké budou ony módy si prý musíme počkat.

Mimo jiné Fegraeus odpovídá, že na konzolích poběží Star Wars: Battlefront v 60 FPS. Ve hře bude bublinový energetický štít, který se objevil v traileru, jde o jeden z mnoha „powerupů.“ Ve hře skutečně nebude materiál z prequelové trilogie (Epizody I-III), protože se DICE chtěli zaměřit výhradně na tu původní. Správné rozhodnutí! Co se týče diskutovaných absentujících vesmírných bitev, Fegraeus poznamenává, že se budete moci účastnit střetů celých letek stíhaček nad jednotlivými bojišti. Během bojů budete moci plynule přepínat mezi pohledem z první a třetí osoby, který si můžete prohlédnout zde.

Battlefront pohledy zdroj: tisková zpráva

Zajímavě ovšem zní i zpráva z NeoGafu, kde se rozpovídal producent Jesper Nielsen z DICE ohledně údajného zakomponování Battlelogu, který je standardem u posledních Battlefieldů. Battelfront jej ovšem nebude mít, jak Nielsen na rovinu říká. Nu a k ucelení všech informací je tu i onen vývojářský deníček, který ale moc navíc neřekne. Dozvíte se, že hra byla tvořena i s pomocí studií, která stála za původními filmy a vývojáři navštívili i lokace, kde se točilo, ale jde spíše o celkový úvod k budoucím deníčkům, který spíše shrnuje základní informace, které víme už od pátku. Star Wars: Battlefront vyjde na PC, PS4 a Xbox One 19. listopadu.

zdroj: Archiv

Nejnovější články