RPG Pillars of Eternity nevyjde dřív, než na podzim
zdroj: tisková zpráva

RPG Pillars of Eternity nevyjde dřív, než na podzim

5. 2. 2014 15:45 | Preview | autor: Aleš Smutný |

Pokud se těšíte na fantasy RPG Pillars of Eternity, s kterým Obsidian mohutně zabodoval na Kickstarteru, máme pro vás špatnou zprávu. Studio se nechce vyjadřovat ohledně toho, kdy hra vyjde, ale rozhodně to nebude na jaře a v létě nejspíš také ne. Důvod, proč celý vývoj bude trvat déle je, celkem logicky, úspěch celého projektu, který přesáhl původní vizi, s níž studio na Kickstarter šlo.

„Když jsme začali s rozpočtem milionu dolarů, byla to celkem skromná hra s pěti povoláními (teď jich máme jedenáct), čekali jsme, že ji dokončíme někdy v dubnu. Dostali jsme ale čtyřnásobek požadované částky a je to mnohem rozsáhlejší hra, což neznamená, že najmeme čtyřnásobek lidí a budeme v dubnu hotoví. Je tu toho víc k práci,“ zní ze studia.

V Obsidianu nyní na Pillars of Eternity pracuje cca 25 lidí z celkové stovky – ostatně studio připravuje na vydání South Park: The Stick of Truth. Pak by se mělo k týmu Pillars of Eternity mělo přesunout víc vývojářů, kteří budou mít volné ruce. Kdy ale samotná hra bude se studio zdráhá slibovat. „Nechceme říkat přesné datum vydání, protože nejsme vydavatelé, takže nemusíme. Prakticky nic dobrého nemůže vzejít z toho, když řekneme datum vydání ještě před tím, než si budeme zcela jistí. Na jaře to nebude, protože tehdy zřejmě dokončíme alfu, je to velká hra.“

Momentálně je prý hotova polovina hry ve formě alfy. Je celkem logické, že nejde část hry vypulírovat do finální podoby a pak začít pracovat na virtuální druhé polovině. Jakmile se ale hra bude blížit vydání, přijde na řadu dnes tak oblíbený Early Access a v něm betaverze hry, v níž si hráči budou moci osahat herní mechanismy, interakci postav a prostě to, jak hra v základu vypadá.

Pillars of Eternity budou prý mít mnoho konců, což společně se širokým spektrem povolání vytvoří velký potenciál pro znovuhratelnost. Jak dlouho nám hra vydrží zatím studio moc ventilovat nechce (protože ví, jak je to nevděčné), ale rozhodně to bude nad dvacet hodin. Potěšující je, že se k oněm koncům budete muset dobrat komplexním hraním kampaně, nepůjde jen naloadovat pozici před koncem a zkusit si jiný finiš.

...

Nejnovější články