Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction pro PS3
zdroj: tisková zpráva

Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction pro PS3

7. 3. 2007 18:18 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Představujeme mix plošinovky a střílečky na enginu Resistance, kde účinkují charismatický hrdina a jeho věrný robot.

Další díl konzolistům známé série od Insomniac Games se v tuto chvíli pilně připravuje pro PS3, přičemž znovu má jít o chytlavý mix plošinovky a third-person střílečky (v poměru 40/60), kde bude opět v hlavní roli postava charismatického Ratcheta. Ovšem nadějete se také pasáží, kde se dostane primárně ke slovu jeho věrný druh, robot Clank, objevivší v sobě pro potřeby zde představené herní kapitoly nové dovednosti. Jelikož se tahle sci-fi hra odehrává na různých planetách, při přelétávání mezi těmito mají být připravené bitevní sekvence v kosmických vznášedlech á la Star Fox, které bychom si snad mohli užít i v online multiplayeru. Ovšem v tuto chvíli nejsou vývojáři ještě rozhodnuti stran jeho implementace…

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Tvůrci chtějí hráčům každopádně nabídnout další porci různorodých zbraní s jednoduchým využitím a se snadno přístupným ovládáním. Pochopitelně, že se tu objevují nové typy jako Flame Blaster, Plasma Beat či Tornado Launcher, kde se bude vycházet ze specifických dispozic padu Sixaxis. Vámi vyslanou větrnou smršť totiž budete navádět na vybraného protivníka nakláněním Sixaxis, přičemž s Ratchetem bude možné se současně pohybovat - díky levému analogu. S uvedeným souvisí ujištění, že se tu nadějeme větší míry interakce než dosud, resp. než tomu bylo a je v Insomniac vytvořeném premiérovém PS3 počinu, FPS Resistance, jejíž engine bude hra využívat. Navíc si v ní užijete mnohem více života - futuristická města a čilý dopravní ruch vám určitě zvednou náladu. Scéna v Ratchet & Clank Future bude zhruba dvakrát tak větší než nejrozsáhlejší level v předchozím Ratchetově vystoupení na PS2 a dokonce výrazně větší než v Resistance. Nemluvě o lepším dohledu a detailech.

Ovšem s tímhle životem kypícím prostředím se počítá podle všeho spíše na pozadí, na horizontu událostí, majících hodně akční rámec. Zkrátka na pozadí akce, kde může najednou být nějakých 15 velikých nepřátel (oproti cca deseti z dřívějších herních inkarnací), tedy aspoň prozatím, vývoj pochopitelně stále pokračuje. Vaši protivníci mají disponovat pestrou škálou výrazových prostředků ve snaze oživit tohle bojování, a také lepší AI, využívající vzájemné kooperace, údajně pokrokovější, než tomu bylo v Resistance. Jakkoliv Insomniac v posledních čtyřech letech na PS2 vyprodukoval celé čtyři díly v rámci série Ratchet & Clank, nápady jim stále nechybí, takže snad to potvrdí i tentokráte.
zdroj: EGM

mart

Nejnovější články