Proč se vyhnout předopování v Haze
zdroj: tisková zpráva

Proč se vyhnout předopování v Haze

17. 8. 2007 13:13 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Budete ze sebe dělat mrtvolu nebo radši někomu prostřelíte batoh s omamnou drogou Nektar?

Chystaná first-person střílečka HAZE od Free Radical nabídne řadu zajímavých prvků, o nichž jsme psali v našich dojmech. Nyní vám přinášíme další detaily:

  • Haze bude plná zvratů, ale příběh bude zcela lineární. Průměrná hrací délka kolem 10-15 hodin v singleplayeru.
  • Interaktivní prostředí: střelbou budete moci ničit a posouvat předměty, stejně jako těla nepřátel, která s okolím také leckdy pohnou.
  • Kromě dvou džípů a čtyřkolek se ve hře objeví další vozidla, která budou mít každé vlastní model poškození a budete je moci zničit.
  • Během deathmatche půjde použít všechny schopnosti, nabyté v singleplayerové kampani.


  • Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

  • Pokud budete hrát za organizaci Mantel, užijete si efektu používání drogy Nektaru: rebely uvidíte oranžově, budete mít předtuchu hozeného granátu a lépe zaměříte s odstřelovačkou.
  • S Nektarem zároveň neuvidíte žádnou krev, neuslyšíte řev, nebudete vnímat kostry.
  • Při hře za rebely budete moci na čtvrtině zdraví ze sebe dělat mrtvolu (čímž zmizíte nadopovanému protivníkovi z očí), použít jakékoli náboje do vašich zbraní, sebrat protivníkovi jeho samopal nebo ho říznout nožem s kapkou naneseného nektaru.
  • Speciální trik rebelů: prostřelte balíček s Nektarem na batohu protivníka a kdokoli v následujících 10-15 vteřinách projde vzniklým výparem, okamžitě se předávkuje.
  • Autoři přemýšlejí nad podporou externích ovladáčů PS3 jako Splitfish FragFX, ale prozatím jsou spíš zdrženliví.
zdroj: CinemaBlend, Kotaku, CVG

levis

Nejnovější články