Úpravy a změny by se daly rozdělit do několika málo kategorií a jednou z nich je interface a úpravy vzhledu obecně. Sem můžeme zařadit například přepracovanou obrazovku Customize, kde si lze spravovat výstroj a různé přídavky na zbraně. Obrazovka by měla být obecně jednodušší a přehlednější než předtím. S jakousi "čistotou" obrazovky souvisí i nový HUD - ten původní byl příliš podobný HUDu z Battlefield 4, za což schytali svého času vývojáři kritiku. Nyní by měl být HUD šitý na míru Battlefield Hardline.
Vývojáři také zapracovali na vizuálních pomůckách během hry, abyste se ve hře "neztráceli" a vždycky vědět, co dělat a kam jít. Možná bychom sem mohli zařadit ještě méně výbuchů - vývojáři přiznali, že jich v předchozí betě bylo až příliš a byly zbytečně přepálené. Teď je jich méně a jsou uvěřitelnější. Michael Bay by z toho radost neměl, ale ve výsledku by to mělo přispět k přehlednosti na bojišti.
Další kategorii provedených úprav můžeme klidně pojmenovat "balanc" - jde o zásahy do herních mechanismů, které budou mít vliv na hru jako takovou. Sem patří třeba o 10 procent rychlejší pohyb hráčů, možnost oživování se pouze z explozí a přejetí, možnost sejmout obrněná vozidla zezadu, kde je brnění minimální, nebo třeba rychlejší vozidla a možnost driftování. Vozidla nebudou jen rychlejší, budou také silnější. Hráči si prý stěžovali na to, že auta ani dodávky nic nevydrží a jdou hned k zemi.
zdroj: Archiv
Poslední kategorií by mohly být už jen drobnosti: například pojmenování třídy mechanika na Gadget Master, zvýšené možnosti interakce s prostředím (funkční dveře, rádia, bedny s náboji atd.), lepší audio podle kterého se můžete během soubojů řídit, méně třesoucí se kamera a upravený výslech tak, aby byl užitečnější, ale zároveň ne tak účinný.
Battlefield Hardline vychází už 19. března na PC, PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox One a Xbox 360, takže vývojáři mají pořád trochu času zamakat a hru doladit po konci aktuální bety.