Hra se odehrává v roce 2032 a Kennedyho přežití se promítlo do mnohem výraznější podpory ves mírného programu a jeho expanze. Proto byla stanice Talos 1 postavená už v šedesátých letech minulého století a vy budete moci během procházení jejími interiéry i exteriéry sledovat postupný vývoj ve stylu.
Dalším důvodem, proč je dominantním stylem „Neo-Deco“ je ten, že za stavbou Talosu je megakorporace Transtar, která ji koncipovala jako centrum vědeckého bádání vesmíru a snažila se sem nalákat ty nejlepší mozky z celé Země. I proto tak stanice občas připomíná spíš luxusní sídlo, než sterilní vědeckou stanici. Když chcete vydělávat peníze na objevech těch nejlepších, musíte je sem nejprve nalákat.
Je vážně sympatické, že se Arkane Studios, věrní svému rodokmenu, snaží co nejvíce propracovat příběhové pozadí hry a odůvodnit nejrůznější designové volby. Už teď Prey získává příjemně retrofuturistický nádech. Hra vyjde v příštím roce na PC, PS4 a Xbox One.
zdroj: Archiv