Square Enix Collective může být velice užitečnou průpravou pro případnou kampaň. Na Collective se žádné peníze nevybírají a služba se jen hráčů ptá, zda by na danou hru přispěli peníze. Tuto "anketu" Moonlighter vyhrála na celé čáře, a tak mohou začít vývojáři pomalu připravovat další kampaň a přemýšlet, o kolik tisíc dolarů si říct.
Jednotlivé prvky hry nejsou samy o sobě nijak zvlášť zajímavé, ale dohromady tvoří Moonlighter poměrně osvěžující mix. Vžijete se do role Willa, obyčejného prodavače s malým krámem a velkým snem. Stát se hrdinou. Will v obchodě neprodává zboží od dodavatelů, ale sám si ho poctivě najde a vybojuje. Když tedy zrovna nestojíte za pultem, vydáváte se do přilehlých dungeonů mlátit potvory po hlavě a obírat je o jejich majetek, který následně prodáváte u sebe v krámě.
zdroj: Archiv
Hra prý nabídne nekonečné množství náhodně generovaných dungeonů a vývojáři slibují spoustu zbraní, předmětů, nepřátel, zlata a pět těžkých bossů. Většinu času nebudete stát v obchůdku a smlouvat se zákazníky, ale sekat nepřátele v kobkách. Prodávání předmětů je zpestřením výprav do dungeonů, nikoliv primární složkou hry.
„Chceme, aby se hráč bavil prozkoumáváním dungeonu a zabíjením nepřátel, aby byl pořád silnější a silnější. Zároveň ale chceme, aby si kladl otázky typu: Kolik bych si měl říct za tenhle předmět? Měl bych tenhle artefakt prodat, nebo si ho raději nechat? Měl bych investovat do většího obchodu, nebo raději nakoupím víc lektvarů? Jakou zbraň si chci vylepšit? Jak pro to všechno získám víc peněz?,“ napsali vývojáři v popisku hry na Collective.
Digital Sun Games by chtěli Moonligther vydat na Steamu pro Windows, Mac a Linux, a pokud se to podaří, tak i na PlayStation 4 a Xbox One. Do vydání má hra nicméně pořád ještě daleko, nejdříve si musí projít úspěšnou crowdfundingovou kampaní například na Kickstarteru. Předpoklady k úspěchu tu ale jsou, ostatně vývojáři si už zájem hráčů lehce oťukali a s posvěcením a konzultací ze strany Square se budou vybírat peníze lépe než na vlastní pěst.