Nenechte se mýlit, Raven není kdovíjaký sympaťák: pije, nadává a chce se jen bít. Důležité je, že se s ním vyprávíte napříč celým Karibikem sedmnáctého století a zažijete spoustu lodních bitev i šermířských soubojů. Svůj hák budete v průběhu hry moci měnit nebo na něj přidělávat jednotlivé předměty, například malý nožík.
Pistole ve hře jsou, ale lze z nich vypálit jen jednou a pak už se po zbytek souboje nedají použít (jak ukazuje video) - proto bude třeba se k nepříteli přiblížit, abyste se najisto trefili. Jinde vám pomohou nadpřirozené síly, s jejichž pomocí se Raven naučí trochu voodoo kouzel. RPG prvky nechybí, ale nepočítejte s naháněním skill pointů či jednotlivých schopností, to prý vývojářům připadá moc banální.
Podstatnou součástí Raven's Cry budou i rozhodnutí, která ve hře uděláte. Ne vždy má být jedno dobré a druhé špatné, takže narozdíl od Mass Effectu budete ve finále jednat čistě dle svých zájmů - například když se máte rozhodnout, zda soupeře upálit nebo jednoduše zapíchnout. (Pravda, tahle možnost se nabídne teprve poté, co vyberete, zda protivníka zmučit nebo rovnou zabít...)
Autoři slibují skoro (sic!) otevřený herní svět, spoustu vedlejších questů, které ale nemají odvádět pozornost, dále plavbu na lodích a námořní souboje. Z konkrétních lokací navštívíte tři historická města, dále půvabnou Havanu a ztracené město Aztéků, přičemž každé má zhruba odpovídat tomu, jak asi vypadala v 17. století.
To vše nejdříve koncem letošního roku pro PC, X360 a PS3, byť pravděpodobnější je vydání až na jaře 2013.
zdroj: Archiv