
Ten nejvíce připomíná konkurenční módy Horde z Gears of War 2 nebo Firefight z Halo 3: ODST, poněvadž v něm zápasíte s neustávajícími hordami nepřátel. Vaším cílem je uchránit elektromagnetickou pulzní bombu před teroristy, kteří usilují o její zničení. EMP má vlastní ukazatel výdrže, který podstatně klesá při každém zásahu; pokud naopak vlnu teroristů ustojíte, maličko se zase doplní. Na obrazovce samozřejmě nechybí ukazatel, který sleduje počet protivníků, před nimiž se vám podařilo bombu uchránit, a mezi jednotlivými vlnami vám hra dá i trochu času na doplnění munice a posbírání zbraní po padlých protivnících. S každou další vlnou jsou navíc teroristé chytřejší, používají lepších zbraní a lépe taktizují.


Před skokem do zápasu se jako v jiných módech můžete vyzbrojit a vybrat si svoji pistol, alternativní zbraň, dvě pomůcky a uniformu. Někdo dá přednost tichým zbraním a tudíž plíživému stylu hry, jiný naopak sáhne po hlučnějším arzenálu - na vybranou budete mít doslova z desítek zbraní (pro účely předváděčky to byla pistol MP-446 a puška KSS-74U). Na vybrané mapě St. Petersburg Banya musel hráč během předváděčky bránit centrální prostor v hotelové chodbě s velkým lustrem a také čtyři přilehlé chodby, vedoucí do stran. Stačilo zdolat jednu vlnu a teroristé už začali využívat početní převahy, šplhat do výšky a pak hráče napadat s taktickou výhodou - dokonce do takové míry, že hra hrdinovi v jednu chvíli sama poradila, aby raději vyskočil z úkrytu a protivníky tím zmátl, poněvadž hrozilo, že se jim podaří EMP každou chvílí zničit. Co myslíte, budete lepší?
Splinter Cell: Conviction vyjde 15. dubna pro PC a Xbox 360, demo na Xbox Live se objeví již dnes - více v našem zpravodajství:
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Splinter Cell Conviction: z výslechu do kavárny [4.3.2010 10:10 - levis]
8 minut hraní Splinter Cell Conviction [19.1.2010 18:18 - levis]
Dva druhy multiplayeru ve Splinter Cell Conviction [5.1.2010 17:17 - levis]
zdroj: Gamespot