Když se zloději na začátku akční adventury Majin and the Forsaken Kingdom podaří osvobodit uvězněnou bestii Majina, styl hry se kompletně změní. V tandemu s démonem totiž začnete postupovat k branám, což se vám pokusí znepříjemnit nyní již plně mobilizované hlídky v paláci.



Majin dovede otevírat těžké brány, na protivníky shodí zdi a také vykryje spoustu nepřátelských ran. Jakmile nějakého kostlivce zabijete, objeví se nad ním zářící fialový štítek, který musí Majin co nejrychleji sníst, protože jinak hrozí, že nepřítel za pár vteřin oživne (pamatujete si na kostlivce z druhého Prince of Persia?).
Těsně před dosažením vchodu se hrdinové na chvilku rozdělí a v tu chvíli bude muset být zloděj opět ostražitý: ve stylu Sama Fishera se jednou připlíží k hlídce a zařízne ji nožem, jindy mu postačí zamířit na explodující barel.
Během těchto střetů bude zloděj s největší pravděpodobností zraněn, ale netřeba se bát - temnou energii, která v téhle hře supluje "poškození", totiž Majin dovede vysát a hrdinu tak opět uzdravit. V pozdějších fázích hry se bestie naučí také štkát oheň a sesílat na protivníky mocný vichr nebo blesky z nebe.
Majin and the Forsaken Kingdom vyjde v listopadu pro Xbox 360 a PlayStation 3 - více v našem zpravodajství:
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Vysvobození obra z Majin and Forsaken Kingdom [23.4.2010 10:10]
Na výletě s Majin and Forsaken Kingdom [15.4.2010 10:10]
zdroj: GS