O kampaních a nestandardních jménech v The Elder Scrolls Online
zdroj: tisková zpráva

O kampaních a nestandardních jménech v The Elder Scrolls Online

20. 11. 2013 15:49 | Preview | autor: Aleš Smutný |

Chystaná MMORPG The Elder Scrolls Online láká nejenom faktem, že vyjde vedle PC i na PS4 a Xbox One, ale především světem z kultovní série. Nyní tvůrci odpovídali na další otázky zvídavých čtenářů herního blogu a hlavně potenciálních budoucích hráčů. Nakousli několik nesourodých, ale zajímavých témat ze všech možných oblastí hry.

První se týká kampaní, což jsou instance, kam se budete moci vydávat se svou gildou, respektive aliancí. Počet hráčů v jedné alianci bude omezený, ale ne napevno, abyste se mohli ke kamarádům přidat i za předpokladu, že maximální doporučený počet bude naplněn. Cílem je, aby nebyly střety mezi aliancemi početně příliš nevyvážené.

Zároveň nebude účast v jedné ze tří aliancí – Daggerfall Covenant, Aldmeri Dominion, Ebonheart Pact – limitovat možnost být v jedné z gild typu Warrior, Mage atd. Tyto gildy prý nějaké politické hašteření neřeší a raději se soustředí třeba na boj s daedrami. Dobrou zprávu pro vás máme, pokud budete chtít nějaké hezké, exotické a dlouhé jméno pro svou postavu. Klasické omezování na počet mezer a speciálních znaků zde bude jen velmi volně. Celkem budete moci mít ve jméně čtyři mezery, apostrofy nebo pomlčky. Může se vám to zdát jako maličkost, ale je rozdíl, když vidíte postavy se jménem UrkotheBoss a Ur’ko the Sea-lord. Jak pro samotného hráče, tak pro ostatní, kteří díky tomu mají autentičtější pocit ze hry.

Co se týče kill stealingu, tedy praxe, kdy nějakou potvoru ustavičně kucháte, a pak přijde nějaký dobrý člověk (elf, argonian), skoro dodělanou potvoru vám dobije a ukradne zkušenosti, tak ten zde nebude. Systém prostě vezme vás, jako toho, kdo boj začal a tedy si zaslouží všechny zkušenosti a kořist. Pokud nově příchozí udělí dost velké poškození z celkového počtu životů potvory (nebo cizího hráče), také něco dostane, ale vy o nic nepřijdete.

V PvP nepůjde „trollit“ alianční hrady. Tam se totiž nebude moci respawnovat, pokud budou pod útokem. Na to, aby byly pod útokem, bude ale třeba, aby jim bylo způsobené nějaké signifikantní poškození. Nepůjde jen škrábat vaší elfí dýkou hradby a bavit se tím, že se protivník nemůže respawnovat.

Zajímavý (?) dotaz se týkal toho, zda na postavu půjde útočit při páčení zámku. Půjde. Zjevně takové páčení zámku není nic, kvůli čemu by vás potvory nechávaly být. Nezdvořáci. Samotné páčení zámků bude spočívat v nastavování několika součástek zámku do správné pozice. Budete na to potřebovat paklíče, a i když vám hra bude dávat vizuální a zvukovou nápovědu, že máte zámek ve správné pozici, bude zde zároveň časový limit na vypáčení. Další, spíše už na příběhové pozadí zaměřené dotazy, si přečtěte v příspěvku na oficiálních stránkách hry.

Nejnovější články