Jednou z věcí, která se mi při otevřené betě potvrdila je fakt, že asymetrický systém misí nemusí vždy fungovat. Impérium z mojí zkušenosti vyhrávalo tak v poměru 4:1, za což z velké části mohla nedisciplinovanost Rebelů, kteří neplnili úkoly – za což ovšem také mohl poněkud neintuitivní systém úkolů. Úspěch za Rebely prostě potřeboval mnohem větší koordinaci a využití správných prostředků ve správnou dobu, zatímco Impérium potřebovalo jen držet stanice neaktivní a střílet Rebely.
Všimli si toho i v DICE, ostatně, od toho je to betatest, přičemž slíbili, že provedou změny ve vyvážení sil mezi oběma stranami. Osobně myslím, že jak se hráči budou učit jednotlivé módy, poměr výher se mnohem více vyrovná, nicméně první týden či dva by mohl být pro Rebely bez úprav dost frustrující. Hlavně ale doufám, že dojde k úpravě spawnování na Hothu, protože když se potřetí objevíte s nepřítelem za zády, trpí tím klávesnice i myš.
zdroj: Archiv
Betatestu se zúčastnilo 9 milionů hráčů, což je úctyhodné číslo. Je jasné, že Star Wars táhnou a to i hráče, kteří by jinak o multiplayerové hry moc velký zájem neměli. Co se týče dalších drobných zpráv, hra nebude mít, minimálně v den vydání, soukromé (private) zápasy, nicméně si můžete předem vytvořit partičku hráčů, které pak hra umístí do stejného týmu. Což v některých módech znamená, že jedna strana mohou být jen vaši kamarádi. Nepřekvapivě nebude mít PC verze zabudovaný voice chat, ale tuším, že stejně všichni hrající v týmech používají TeamSpeak nebo Ventrillo.
Star Wars Battlefront vychází na PC, PS4 a Xbox One 19. listopadu.