Něco více o akční RPG/RTS Depths of Peril
zdroj: tisková zpráva

Něco více o akční RPG/RTS Depths of Peril

26. 2. 2007 18:18 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Novým projektem bývalého technického ředitele Ritual Entertainment je hra se silným důrazem na strategické prvky.

Hra Depths of Peril vám pravděpodobně v paměti zatím neutkvěla. Oznámena byla loni v prosinci, avšak tehdy jsme měli k dispozici pouze pár základních informací z tiskové zprávy a žádné obrázky. Dnes vám toho můžeme nabídnout více, včetně tří prvních screenshotů. Vývojem Depth of Peril se zabývá teprve loni vzniknuvší nezávislé studio Soldak Entertainment, založené bývalým technickým ředitelem Ritual Entertainment, Stevenem Peelerem. Ač se vznik studia datuje od loňského roku, vývoj hry byl prý zahájen (sice neoficiálně, ale přece) už v roce 2004. Teď se projekt nachází ve fázi alfa. Tvůrci doufají, že se jim jej podaří vydat v následujících měsících, přičemž prvně přijde na řadu digitální distribuce a pak teprve snad i krabicové vydání.

V zásadě má jít o singleplayerovou akční RPG se silným důrazem na prvky strategie. To znamená, že tak jako v každé jiné RPG, i tady na vás bude čekat rychlá akce, spousty monster, celý svět k prozkoumání, tuny pokladů a rozvíjení postavičky. To, co ale tento titul od jiných RPG odlišuje, je jeho strategické pozadí. Se svým hrdinou totiž povedete frakci, která bude bojovat s jinými sobě podobnými o nadvládu. Ten boj se neomezí pouze na vojenské násilí, nejdříve můžete zkusit méně drastické metody, jako je diplomacie nebo obchod. Bude to fungovat podobně jako v RTS. Obdržíte žádost (o peníze, uzavření obchodu, vyhlášení války, apod.) a bude jen na vás, zda jí vyhovíte, případně za jakých podmínek atd.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Herní svět se má jmenovat Aleria. Děj vás přivede do období po 4. velké válce. Během té spojili své síly ork Draaien a nekromancer Ciglio, aby vyhladili všechny dobro vyznávající rasy. A v podstatě se jim to i povede, jenže než svou práci dokončí, obrátí své síly proti sobě navzájem. Důvod? Válečná kořist. Vy se ocitnete mezi zbytky zdecimovaných národů (na výběr je ze 4 různých ras) a vedle dalších skupin začnete v malém barbarském městečku Jorvik pracovat na zajištění obranyschopné pozice. Tam bude váš domov - základna, jejíž nejdůležitější součástí bude kámen života. Takovou základnu bude mít každý a jak asi tušíte, kámen života bude nejen zárukou nesmrtelnosti pro toho, kdo si jej chrání, ale zároveň Achillovou patou, když ho neubrání. Vzájemné vztahy mezi frakcemi budou jinak zpočátku neutrální. Postupně se ale vytříbí. K vybudování moci budete potřebovat rekruty, zkušenosti a různé předměty. Rekruty můžete mít až čtyři, ale jen jeden s vámi může cestovat. Výjimku tvoří nájezdy na protivníky, kdy můžete jít v plném počtu. V takovém případě proti sobě stane pět a pět borců, plus ještě čtyři monstra (strážci) na straně bránící se skupiny. Boje budou probíhat v reálném čase a s každým typem nepřítele to bude jiné.

Vaši protivníci se budou chovat také velmi aktivně. I oni budou, stejně jako vy, rekrutovat společníky, získávat zkušenosti, zajišťovat si lepší vybavení a bojovat proti svým nepřátelům, a když budete příliš otálet, porazí také vás. Každý level (má jich být kolem 30) se bude generován náhodně, takže vše (předměty, pasti, skryté oblasti, monstra, ale i questy, atd.) v něm bude pokaždé jiné, včetně vaší pozice na mapě. Prakticky tak pokaždé navštívíte unikátní svět skýtající nové dobrodružství. Více podrobnosti o této hře najdete v obsáhlém rozhovoru magazínu RPGWatch a na oficiálních stránkách.
zdroj: PR

korgull

Nejnovější články