V první fázi půjde především o testování. Tvůrci zatím neměli možnost zkusit hru u většího vzorku lidi, tudíž prioritou prvních týdnů předběžného přístupu bude sbírání názorů hráčů a opravování bugů. Prý by to nemělo dlouho trvat, ale podobné věci jde jen těžko předvídat. Nicméně ve chvíli, kdy bude hra stabilní a nebude způsobovat žádné velké problémy, nastane druhá fáze.
V ní mají opravy bugů probíhat i nadále, ale hlavní pozornost vývojářů se upře na přidání dvou nových hratelných tříd. Obě jsou prý už víceméně hotové, jen zatím nejsou vybalancované a chybí jen dopracování několika detailů. Po jejich přidání do Book of Demons je čeká dolaďování obtížnosti a další menší úpravy. Následně by měl přibýt také quest mastering, tedy možnost bojovat s příběhovými bossy i více než jednou, což v současné verzi hry není možné.
zdroj: Archiv
Ve třetí fázi chtějí mít tvůrci vyřešenou většinu bugů a na řadu přijde ladění. Jako další přídavky ale můžeme zmínit například další zvuky, variabilnější katakomby a jiná prostředí. Vývojáři se také nebrání dalším nápadům, a pokud je, nebo komunitu, něco zajímavého napadne, může se to do hry dostat i v této fázi. Obecným cílem třetí fáze je ale primárně ladit, upravovat a dokončovat všechny rozpracované prvky hry.
Poslední fází je 4+, kdy už neexistují žádné konkrétní plány a pokud všechno půjde dobře, mohl by se tou dobou předběžný přístup ukončit a hra by pak regulérně vyšla. Všechno to ale záleží především na komunitě, jejich požadavcích a nápadech. Tvůrci si pohrávají s myšlenkou přidání editoru levelů a pokročilých nástrojů pro modování, ale ani k jednomu zatím nepřiřadili žádné konkrétní datum. Technicky to prý problém není a tak jde hlavně o otázku času a priorit.
Je ovšem potřeba upozornit, že plány se mohou měnit a ve velké míře bude záležet na samotné komunitě. Ostatně od toho předběžný přístup je a jak se k tomu vývojáři postaví, uvidíme v následujících měsících. Jestliže se vám „papírové“ hack & slash Book of Demons líbí, můžete si ho na Steamu pořídit na dvacet eur. Zájemci pak mohou sledovat progres hry na vývojářském blogu.