Data, která se vygenerují a odešlou od Microsoftu k vám, budou v pořádku a kompletní. V té chvíli za ně Microsoft ještě může ručit, protože je "má pod palcem". Pokud ale pakety potečou přes půl světa k nějakému lokálnímu poskytovateli, jehož služba nemusí být perfektně nastavená a stabilní, může to 100% destrukci herního světa ve vaší hře neblaze ovlivnit. Microsoft v té chvíli už za data neručí, protože lokální poskytovatele internetu neovlivní.
Shannon Loftis z Microsoft Studios v rozhovoru pro Game Informer řekl, že ve hře je na straně klienta speciální kód. Postará o to, aby byly všechny instance synchronizované, a destrukce města působila dobře i při výpadku toku dat ze serverů Microsoftu. Čistě teoreticky by tak nemusel být nespolehlivý poskytovatel problém, pokud k vám zvládne posílat data alespoň v nějaké rozumné míře. Pokud vám bude připojení k internetu opravdu hodně zlobit, velmi pravděpodobně to negativní dopad na kompletní destrukci světa v Crackdown 3 mít bude.
zdroj: Archiv
Navíc Je potřeba dodat, že stoprocentní destrukce bude v Crackdown 3 pouze v multiplayeru. V singleplayeru bude zničitelné ledasco, ale nepůjde srovnat se zemí všechny budovy. To by logicky znemožnilo průběh misí a příběhu, a tak se případného špatného internetového připojení v singleplayeru bát nemusíte.