Míru zničitelnosti prostředí v Crackdown 3 může ovlivnit nekvalitní internetové připojení
zdroj: tisková zpráva

Míru zničitelnosti prostředí v Crackdown 3 může ovlivnit nekvalitní internetové připojení

12. 8. 2015 19:49 | Preview | autor: Adam Homola |

Po Crackdown 3 nebylo na letošní E3 videu ani slechu, jen aby mohli tvůrci hru prezentovat na Gamescomu. Konečně předvedli záběry ze hry a hlavně příslib stoprocentní zničitelnosti veškerého prostředí. Onu kompletní destrukci však nebude pohánět váš Xbox One, ale serverová infrastruktura Microsoftu - přes internet. A tady mohou nastat trable, protože ne každý poskytovatel internetu nabízí perfektní služby...

Data, která se vygenerují a odešlou od Microsoftu k vám, budou v pořádku a kompletní. V té chvíli za ně Microsoft ještě může ručit, protože je "má pod palcem". Pokud ale pakety potečou přes půl světa k nějakému lokálnímu poskytovateli, jehož služba nemusí být perfektně nastavená a stabilní, může to 100% destrukci herního světa ve vaší hře neblaze ovlivnit. Microsoft v té chvíli už za data neručí, protože lokální poskytovatele internetu neovlivní.

Shannon Loftis z Microsoft Studios v rozhovoru pro Game Informer řekl, že ve hře je na straně klienta speciální kód. Postará o to, aby byly všechny instance synchronizované, a destrukce města působila dobře i při výpadku toku dat ze serverů Microsoftu. Čistě teoreticky by tak nemusel být nespolehlivý poskytovatel problém, pokud k vám zvládne posílat data alespoň v nějaké rozumné míře. Pokud vám bude připojení k internetu opravdu hodně zlobit, velmi pravděpodobně to negativní dopad na kompletní destrukci světa v Crackdown 3 mít bude. 

zdroj: Archiv

Navíc Je potřeba dodat, že stoprocentní destrukce bude v Crackdown 3 pouze v multiplayeru. V singleplayeru bude zničitelné ledasco, ale nepůjde srovnat se zemí všechny budovy. To by logicky znemožnilo průběh misí a příběhu, a tak se případného špatného internetového připojení v singleplayeru bát nemusíte.

Nejnovější články