Současné video odhaluje pozadí tvorby jednoho ze stěžejních prvků hratelnosti – tolikrát zmiňovaného a vývojáři přislíbeného variabilního prostředí. V jednotlivých obrazovkách hry plánuje studio Coldwood Interactive pochopitelně vyprávět příběhy, autoři to ale nechtějí provádět za pomocí standardních dialogů.
Unravel bude vyprávět příběh beze slov, jen s pomocí krajiny, hudby, herních mechanismů a řady izolovaných scén včetně flashbacků, které hráči pomohou najít cestu dál v přítomnosti. Právě inspirace reálnými lokacemi při tom výrazně ovlivnila nejenom vzhled a náladu lokací, ale i konkrétní situace, které hráč v roli Yarnyho řeší - musí se vypořádat s hejnem komárů nebo se vyhnout přílivové vlně na mořském pobřeží. Vedle konkrétních situací má navíc inspirace krajinou ve hře evokovat určité emoce a působit snad až magicky, což se zatím ukázkám ze hry docela daří...
Unravel vyjde pro PC, PS4 a Xbox One 9. února příštího roku.
zdroj: Archiv