Kouzlo Unravel spočívá v kombinaci fantaskní postavy s realistickou krajinou
zdroj: Archiv

Kouzlo Unravel spočívá v kombinaci fantaskní postavy s realistickou krajinou

22. 12. 2015 18:49 | Preview | autor: Honza Konfršt |

Jednou z nejvíce atraktivních stránek výrazně stylizované plošinovky Unravel je kontrast pohádkové postavičky a řady nadpřirozených efektů s realisticky vyhlížejícím prostředím, inspirovaným krajinou a obecně prostředím na severu Švédska odkud vývojáři pochází. Právě význam inspirace lokální krajinou vysvětluje na záběrech videa z Unravel strůjce původního konceptu hry Martin Sahlin, který se zároveň snaží vysvětlit oč vlastně tvůrcům v konečném důsledku jde.

Současné video odhaluje pozadí tvorby jednoho ze stěžejních prvků hratelnosti – tolikrát zmiňovaného a vývojáři přislíbeného variabilního prostředí. V jednotlivých obrazovkách hry plánuje studio Coldwood Interactive pochopitelně vyprávět příběhy, autoři to ale nechtějí provádět za pomocí standardních dialogů.

Unravel bude vyprávět příběh beze slov, jen s pomocí krajiny, hudby, herních mechanismů a řady izolovaných scén včetně flashbacků, které hráči pomohou najít cestu dál v přítomnosti. Právě inspirace reálnými lokacemi při tom výrazně ovlivnila nejenom vzhled a náladu lokací, ale i konkrétní situace, které hráč v roli Yarnyho řeší - musí se vypořádat s hejnem komárů nebo se vyhnout přílivové vlně na mořském pobřeží. Vedle konkrétních situací má navíc inspirace krajinou ve hře evokovat určité emoce a působit snad až magicky, což se zatím ukázkám ze hry docela daří...

Unravel vyjde pro PC, PS4 a Xbox One 9. února příštího roku.

zdroj: Archiv

Nejnovější články