Na pohled Halo, na omak Portal. Tak by se dal shrnout ambiciózní indie počin Wormhole Wars od studia 1047 Games. Občas si říkám, co stojí za některými zdánlivě náhodnými názvy studií. V tomto případě je to prosté. Jediní dva tvůrci – Ian Proulx a Nicholas Bagamian – započali tvorbu hry na vysokoškolské koleji v pokoji číslo 1047…
Původní nápad pochází z hlavy Iana a sloužil jako školní projekt. Nicholasovi se myšlenka zalíbila natolik, že přiměl Iana k založení studia, a v tuto chvíli se už dokonce počítá s datem vydání v únoru příštího roku. Do té doby se můžete hlásit do alfy na oficiálních stránkách.
zdroj: Archiv
Wormhole Wars je čistě multiplayerová střílečka, která staví na hráči vystřelovaných portálech. Okolní záběry vám o vlastní hratelnosti řeknou mnohem víc než prostý text. Já si tu dovolím jen zmínit jednu malou prosbu. Základní koncept se mi opravdu líbí – hra je neustále v pohybu, sází na vertikalitu, nikdy nevíte, kdo je pod vámi, nad vámi, a hlavně také za vámi.
Ale uvítal bych ještě šílenější hrátky s portály. Třeba možnost házet jimi různé okolo ležící předměty (mapy jsou zatím prázdné, neinteraktivní). Nebo chystat pasti. Chtěl bych vytvořit portál, ke kterému bych nalákal protivníka, pak ho do něj kopl a on by se proletěl rovnou na nějaké bodce. Třeba.
Portály prostě skýtají nekonečné možnosti a Wormhole Wars v podstatě využívají jen ty již kdysi dávno použité někým jiným. Ale i tak to vypadá opravdu dobře, tedy co se hratelnosti týče. Z hlediska grafiky je rozhodně prostor pro zlepšení, když uvážíte, že hra běží na nejnovějším Unrealu. Ale času na doladění je ještě dost.
zdroj: Archiv
zdroj: Archiv