Informace o válečné akci Call of Duty
zdroj: tisková zpráva

Informace o válečné akci Call of Duty

3. 5. 2003 16:16 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Nová akční válečná hra z dílen bývalých hlavních vývojářů Medal of Honor Allied Assault, kteří v lednu 2002 založili své vlastní studio - Infinity Ward, se jmenuje Call of Duty a už od samého oznámení budí poměrně velkou pozornost médií.

Představena bude samozřejmě za pár dní také na E3. Call of Duty je ve vývoji již od dubna loňského roku a až ji studio dokončí, což by mělo být na konci tohoto roku, bude prý moci nabídnout nový pohled na události 2. světové války. Titul má být sestaven ze tří samostatných kampaní, které vás postupně vloží do rolí příslušníků tří různých armád.

Americká kampaň se odehrává v Normandii, téměř úplně při operaci s názvem Den D. Postava, kterou ztvární hráč, je naváděčem 101. výsadkové divize. Je to prostě jeden z několika výsadkářů vysazených hned na počátku samotné operace, aby označili zóny seskoku pro zbytek výsadkové jednotky. Z historických míst, která v této kampani navštívíte, jmenujme alespoň St. Mere Eglise a Brecourt Manor. Britská kampaň vás postaví do role příslušníka pěchoty vysazované kluzáky rovněž během operace Den D. Zde budete mít za úkol dobýt a ubránit tzv. Pegasův most vedoucí přes průplav Caen. V této kampani budou využiti i vojáci z SAS (Special Air Service), na nichž bude stát velice obtížná sabotáž za nepřátelskou linií. Důležitou roli ve válce sehráli i bitevníky Tirpitz a Eder Dam, které se ve hře rovněž objeví a připraví půdu pro několik misí této kampaně. Je tu ale ještě třetí kampaň, a to za Rusy. V té se coby jeden z tisíců špatně vybavených branců pokusíte přejit řeku Volhu a vstoupit do Stalingradu pár dní poté, co na něj zaútočili Němci. Těžké pouliční bitky v troskách Stalingradu vystřídají tankové boje ve východním Polsku, to když si to Rudá armáda namíří na Berlín, kde sesazením Říšského Sněmu dochází k pádu nacistického Německa.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Call of Duty je výhradně o bojích ve skupinách. Boj po boku přátelských vojáků, popř. tanků, je hlavní náplní většiny misí. Více méně budete plnit různé úkoly ve jednotkách o čtyřech až osmi mužích, ale může to být i více, což bude závislé na dané misi. Budou zde ale i mise, ve kterých se ocitnete bez podpory svých spolubojovníků. Hra bude obsahovat spoustu zbraní i vozidel. Každá strana bude mít svůj arsenál a chybět nebudou ani zbraně německé, protože ty lze kdykoliv získat od padlých nepřátel. Tvůrci přitom dbají a vše vypadalo co nejvěrohodněji a také zvuky aby byly co nejrealističtější.

Vývojáři z Infinity Ward si pro tento svůj projekt vybrali vylepšenou verzi Quake III enginu vybavenou některými nástroji, které byly použity při tvorbě hry RtCW. Aby však tato technologie splnila všechny ty požadavky tvůrců hry, musela projít ještě mnoha úpravami - zcela nový hardware T&L renderer schopný pobrat 200,000 polygonů na scénu; podpora pro vertex programy a pixel shader, což umožní vytvořit detailní scény s velkým počtem vojáků; nový kompilátor světla, tzv. "Flare", díky němuž mohou být vytvořeny detailní hladké stíny ad.; nový systém skeletálních animací; vylepšená AI a "pathfinding" systém zvaný "Conduit"; a úplně nový zdokonalený skriptovací jazyk, a řada dalších změn. Samozřejmě tvůrci nezapomněli ani na multiplayer, který bude spíše třemi hrami v jedné, vzhledem ke třem výše zmíněným stranám.

zdroj: GameSpotGameSpy

korgull

Nejnovější články