Redaktoři Xbox Wire si o tom popovídali s Craigem Omanem, producentem hry. Ten pár věcí ujasnil, pár upřesnil a taky něco oznámil. Především ale hned na začátku zdůraznil, že vedle nové grafiky je to pořád ta stejná hra. Že se tvůrcům podařilo v remaku zachovat kouzlo a ducha prvního dílu, který nastartoval pro Microsoft dost úspěšnou značku. Grafika ale není to jediné, co se předělávalo - vývojáři museli hrábnout i hlouběji a upravit některé herní systémy.
Fable Anniversary bude mít vedle nové grafiky také fungl nový systém pro ukládání pozic. “Systém ukládání jsme chtěli zmodernizovat. Původní hra měla World Save, který ukládal stav hry, když jste nedělali žádný quest, a pak hodně matoucí Hero Save pro případ, kdy jste nějaký quest dělali. Problém byl, že jste nemohli ukládat během většiny questů. Když jste umřeli nebo jste museli vypnout konzoli, přišli jste o veškerý postup. To jsme teď změnili, takže budete mít klasické checkpointy i při úkolech, kdy se váš postup bude automaticky ukládat. Navíc si budete moct kdykoliv ve hře uložit hru ručně,” řekl pro Xbox Wire Oman.
Ve hře bude několik nových zbraní a samozřejmostí je také přítomnost přídavku The Lost Chapters. Fable Anniversary bude nepřekvapivě podporovat SmartGlass - na mobilu či tabletu budete moct pročítat informace o jednotlivých postavách či příběhu a k dispozici budou i obrázky, na kterých můžete porovnat původní hru s remakem. Dva takové obrázky teď Lionhead vydal, můžete se na ně podívat pod textem: