Dying Light vyjde jen pro PC a nové konzole, staré stroje by hru neutáhly
zdroj: tisková zpráva

Dying Light vyjde jen pro PC a nové konzole, staré stroje by hru neutáhly

29. 10. 2014 13:15 | Preview | autor: Adam Homola |

Dying Light se zatím profiluje jako jedna z nejvíce zajímavých her, které měly původně vyjít letos, ale nakonec utekly z natřískaného letošního listopadu do klidných vod začátku roku příštího. Duchovního nástupce Dead Island od polského studia Techland si ale nakonec neužijí všichni, kterým tvůrci hru slíbili. S parkourovou first person akcí se původně počítalo na Xbox 360, PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox One a PC., nicméně první dvě jmenované platformy jdou z kola ven. Podle Techlandu hra vyjde pouze na konzole současné generace a PC. Slabší stroje by prý hru neutáhly.

Žádné jiné důvody v tom netřeba hledat. Přes 200 000 objektů v jedné chvíli na scéně a třeba systém realistického osvětlení založený na fyzice - to jsou věci, které dohromady podle vývojářů už začínají narážet i na limity nových konzolí, natož aby to všechno utáhly konzole staré.

"Proto jsme se po důkladném interním testování rozhodli zrušit verze hry pro starou generaci konzolí a vydat Dying Light jen pro nové konzole a PC. Jednoduše řečeno by staré konzole naši vizi neutáhly. Abychom se ujistili, že si Dying Light užijete podle našich představ a plánů, musíme hru vydat jen na třech nejsilnějších systémech. Díky tomu si ale hru plnohodnotně vychutnáte bez ohledu na preferovanou verzi hry," napsali vývojáři v tiskové zprávě.

zdroj: Archiv

Dying Light tedy 30. ledna 2015 vyjde pouze pro PlayStation 4, Xbox One a PC. Hra měla původně vyjít už v průběhu letošního roku, ale nakonec ji (stejně jako spoustu dalších) tvůrci odložili na příští rok. Přitom ještě v době odkladu (letošní květen) se tvůrci chlubili, že času navíc využijí mimo jiné pro perfektní zpracování všech verzí hry, včetně těch pro starou generaci konzolí.

Nakonec ale můžeme být za zrušení verzí pro staré konzole spíše rádi. Jestli musela být testovací verze výrazně graficky ořezaná, s menším množstvím nepřátel i objektů a navíc ještě třeba vývojáři zápasili s nestabilním a nízkým frameratem... Pak není divu, že se raději rozhodli soustředit své síly jen na platformy, kde bude hra vypadat tak, jak si vysnili.

Nejnovější články