Nevěříte? Pár příkladů: v téhle hře budete moci zapálit goblina, zvednout ho do vzduchu a hodit ho proti skupince dalších nestvůr jako takový ošklivý zelený Molotovův koktejl. Stejně tak lze naskočit na griffina, který zrovna prolétá kolem, a propíchnout mu hlavu tolikrát, až se pták zřítí k zemi. Ačkoliv jde o pohyby, které by si jeden spojil spíš se sérií Devil May Cry, vizuálně zase Dragon's Dogma připomíná nějakou hru ze světa Pána prstenů. A tím podobnosti zdaleka nekončí.
Jak vylézt na hřbet
Na začátku hry si vyberete mezi mágem, bojovníkem a hraničářem, který je tradičně vyzbrojen lukem nebo dvěma meči naráz. Právě s hraničářem také vývojáři během první předváděčky ukázali, jak se lze griffinovi dostat na kobylku: nejprve ho jednoduše zasypete šípy (se zapnutým extra skillem to bude trvat kratší dobu), dokud se bestie nenaštve a nesnese se k zemi, aby vás uklovala. Tady je třeba včas zmáčknout příslušné kontextuální tlačítko, chytit se griffinova křídla nebo pařátu a vznést se s ním do vzduchu. Až příšeře vylezete na hřbet, je na vás, jestli ji krutě popravíte přesně zamířeným šípem nebo zvolíte rychlejší variantu s příručním nožíkem.
Během hry vás také budou doprovázet počítačem ovládaná NPC, která si lze najmout ve městech. Liší se dle očekávání svými schopnostmi a vydrží. Autoři zatím ovšem neprozradili, zda je půjde nahradit skutečnými spoluhráči a pustit Dragon's Dogma v kooperativním módu. V současné rané alfaverzi je možnost oživit zabitého spoluhráče plus základní interface pro udílení příkazů, např. když od NPC potřebujete, aby se pokusilo odrazit nepřátelský útok.
Dragon's Dogma vyjde nejdříve počátkem příštího roku pro Xbox 360 a PlayStation 3.