Nevěříte? Pár příkladů: v téhle hře budete moci zapálit goblina, zvednout ho do vzduchu a hodit ho proti skupince dalších nestvůr jako takový ošklivý zelený Molotovův koktejl. Stejně tak lze naskočit na griffina, který zrovna prolétá kolem, a propíchnout mu hlavu tolikrát, až se pták zřítí k zemi. Ačkoliv jde o pohyby, které by si jeden spojil spíš se sérií Devil May Cry, vizuálně zase Dragon's Dogma připomíná nějakou hru ze světa Pána prstenů. A tím podobnosti zdaleka nekončí.
Jak vylézt na hřbet
Na začátku hry si vyberete mezi mágem, bojovníkem a hraničářem, který je tradičně vyzbrojen lukem nebo dvěma meči naráz. Právě s hraničářem také vývojáři během první předváděčky ukázali, jak se lze griffinovi dostat na kobylku: nejprve ho jednoduše zasypete šípy (se zapnutým extra skillem to bude trvat kratší dobu), dokud se bestie nenaštve a nesnese se k zemi, aby vás uklovala. Tady je třeba včas zmáčknout příslušné kontextuální tlačítko, chytit se griffinova křídla nebo pařátu a vznést se s ním do vzduchu. Až příšeře vylezete na hřbet, je na vás, jestli ji krutě popravíte přesně zamířeným šípem nebo zvolíte rychlejší variantu s příručním nožíkem.
Během hry vás také budou doprovázet počítačem ovládaná NPC, která si lze najmout ve městech. Liší se dle očekávání svými schopnostmi a vydrží. Autoři zatím ovšem neprozradili, zda je půjde nahradit skutečnými spoluhráči a pustit Dragon's Dogma v kooperativním módu. V současné rané alfaverzi je možnost oživit zabitého spoluhráče plus základní interface pro udílení příkazů, např. když od NPC potřebujete, aby se pokusilo odrazit nepřátelský útok.
zdroj: Archiv
Dragon's Dogma vyjde nejdříve počátkem příštího roku pro Xbox 360 a PlayStation 3.