Destiny čeká série úprav a ladění, jako každou onlineovku
zdroj: tisková zpráva

Destiny čeká série úprav a ladění, jako každou onlineovku

26. 9. 2014 14:15 | Preview | autor: Adam Homola |

Stejně jako každé MMORPG, ani Destiny se nevyhne kontinuálním úpravám a všudypřítomnému ladění systémů. Pokud čerstvou novinku od Bungie aktivně hrajete, měli byste počítat s tím, že se všechno může změnit a tak se vyplatí nespoléhat na jedinou taktiku nebo zbraň. Vývojáři teď na webu představili sérii menších i větších změn, které do hry hodlají implementovat v nejbližší době. Některé drobnosti se budou ladit už v příštích dnech, zatímco na jiné, větší úpravy, si počkáme třeba i dva měsíce.

Z těch zásadnějších úprav můžeme jmenovat teď už asi proslulý cave farming. Pokud se této bohulibé činnosti rádi oddáváte, tak vězte, že Bungie o problému ví a cave farming hodlají podstatně omezit - zároveň se má zvýšit šance na pořádné dropy za dokončování aktivit. To abyste byli motivovaní dělat taky něco jiného, než jen farmovat pořád dokola v jeskyni. Když už ale něco dostanete, měli byste z toho mít nově větší radost.

Vývojáři uznali, že teď jim v některých případech správné zobrazování informací moc dobře nejde a tak například zkušenosti za Daily Heroic, nebo Reputation odměny budou nově mnohe víc na očích. Stejně tak loot z Vault of Glass a vůbec zobrazování vašich úspěchů obecně. Nově byste měli jasně vidět a vědět co jste za co dostali a jak moc je to pro vás prospěšné.

Zlepšení se dočká i hlasová komunikace. Bungie s ní mají asi trochu větší plány ale jako první na řadě bude možnost dobrovolného vstupu do voice chatu během matchmakingu. Cílem vývojářů je odfiltrovat trolly a vůbec celou tu neslušnou menšinu, která kazí zážitek z Destiny ostatním. Jaké v tomhle mají vývojáři přesné plány do budoucna ale zatím na svém webu neprozradili.

Z dalších spíše menších úprav balancu můžeme jmenovat například omezení grindovaní ve Strikes a jejích celkové zjednodušení, posílení některých exotických zbraní a Scout zbraní, nebo naopak oslabení brokovnic a automatických pušek. S laděním zbraní mají vývojáři taky dlouhodobější plány, protože v současném stavu to prý není úplně tak, jak si během vývoje vysnili - ne všechny zbraně jsou si rovny a hráči tíhnou jen k některým osvědčeným kouskům, zatímco jiné zbraně leží ladem.

Destiny je holt především online hra a i když v očích kritiků nedopadla asi tak, jak by si vývojáři a zástupci Activisionu představovali, o komerčním úspěchu bez debat mluvit můžeme. A tak nemá smysl hru nechat ležet ladem a soustředit se jen na dvojku. Proto očekávejte, že podobných updatů, aktualizací a úprav balancu nás v nadcházejících týdnech a měsících čeká ještě spousta.

Nejnovější články