Hybridní model bude v případě Destiny 2 znamenat, že speciální server bude řešit herní progres, zatímco klient bude řešit pohyb postavy a její schopnosti. Touto kombinací chtějí tvůrci z Bungie docílit stavu, kdy hra působí rychle, svižně a bez jakýchkoliv lagů bez ohledu na to, z které části světa je tým se kterým hrajete.
Pro hratelnost jako takovou (tedy ne například pro ověřování loginu) bude Bungie vůbec poprvé používat také cloudové servery a vývojáři ujišťují na svém webu všechny hráče, že veškeré herní aktivity budou hostovány na serverech Bungie. V Destiny 2 by se už tedy nemělo stávat, že vám migrace hostitele během raidu zkazí hru. Právě podobné nemilé případy dobře známé z jedničky by měl nový hybridní model vyřešit tak, aby hratelnost působila co nejplynuleji.
zdroj: Vlastní
V prvním dílu bylo totiž hostování zápasů na hráčích a když host zápas opustil, nebo měl problémy s internetem, doplatili na to všichni účastníci zápasu. Částečná závislost na hráčích a jejich počítačích/internetu by mohla v některých lidech vyvolat obavu z cheaterů v případě PC verze hry, ale bát se prý nemáme.
Bungie sice nic konkrétního neprozradili, ale naznačili, že jejich tajné technologické řešení cheatery omezí a vyřeší tak rychle, že by neměli poctivé většině hru kazit. Jak přesně to bude v praxi vypadat ještě nevíme, stejně jako stále nevíme, kdy ona PC verze vyjde. Majitelé konzolí se dočkají už 8. září. Na léto se každopádně chystá betaverze, během níž budou vývojáři testovat nejen samotnou hru, ale také servery.