Samotný děj se začíná odvíjet od chvíle, kdy se (toho času ještě poutník) Princ toulá pouští a během písečné bouře ztratí ze zraku svého osla Faraha. Při téměř beznadějném hledání však Princ objevuje Eliku, pro tuto chvíli jen tajemnou, bosou dívku, navíc prchající před celým šikem očividně elitních stráží. Prásk, najednou vstupujete do hry, rychle si osvojit bojový systém, zmydlit pár stráží..



.. a pak je zase klid, vrátí se osel, bouře ustane a Princ s Elikou vstupují do zahrady života a zla, posvátného místa, které se právě v onu chvilku stává dějištěm zásadní události. Vojáci a stráže, které vás ještě před momentem pronásledovaly, jsou najednou i tu, a navíc se jim daří osvobodit zde vězněného zlého boha Ahrimana. Ještě se vymění několik promluv a pak najednou s Elikou stojíte tváří v tvář v boji přímo vašemu úhlavnímu nepříteli - ale to bychom toho již prozrazovali příliš.
Co se týče samotného herního světa, zahrada poslouží jako váš domov (či chcete-li herní terminologií, jako váš hub). Odsud snadno přejdete do každého ze tří světů, v nichž se hra bude odehrávat, a Ubisoft navíc drží slovo ohledně slibu, že od začátku budete smět do všech končin. Jednotlivé světy budou mít kruhový tvar, takže abyste se dostali do dalšího "levelu", postačí vám se přidržet zdi a po jejím obvodu dojít až k cestě, vinoucí se dovnitř.
A protože vaším konečným cílem bude každou úroveň uzdravit, pro to se jednoduše vydáte co nejdál od zdi. Kruhovou povahu hry ostatně svým způsobem předvádí i čerstvě uvolněný nový trailer:
zdroj: Archiv
Prince of Persia - TGS '08 trailer
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
9 minut souvislého hraní Prince of Persia. [17.7.2008 11:11 - levis]
Vyléčení zlé prapodstaty Prince of Persia. [14.7.2008 09:09 - levis]
Nepatrný pohyb Prince of Persia. [7.7.2008 14:14 - levis]
zdroj: IGN, Gamersyde