Více než po roce se opět připomíná inovativní RTS Battle for Atlantis, kterou lze nejlépe přiblížit jako mix Command & Conquer a nedávného Fracture. V jejím pozadí bude totiž změna terénu, a to přímo v celosvětovém měřítku. Na začátku začnou stoupat vody, ne však vinou globálního oteplování, nýbrž kvůli podmořskému městu Atlantis. Respektive jeho dávno zapomenuté vodní rase, která se náhle vynoří na povrch, zjistí, co jej obývá za lidi a rozhodne se, že s tím musí skoncovat. Tolik k představení dvou hlavních stran.



Bytosti z města Atlantis, které se ve hře budou jmenovat Aquosové, mají v rukávu několik zásadních triků. Předně to bude schopnost náhle zaplavit pozemní lokace obrovskými vlnami a la tsunami, zároveň dovedou ale měnit dobu a intenzitu přílivu či odlivu a dalších. Obě strany, za něž si budete moci zahrát, budou ve své taktice záviset na modulaci terénu. Narozdíl od poněkud ulítlého Perimeteru se to však bude dít v jinak běžné RTS-hratelnosti. Aquosové budou hloubit jámy a zaplňovat je vodou, případně strhávat města z útesů a další, lidé naopak budou dělat vše pro to, aby se vodě a záplavám vyhnuli. Co se ovládání v konzolové verzi týče, autoři slibují schémata podobná všem posledním strategiím na Xbox360.



Osobně mi podobný koncept připadá skvělý a pakliže si to autoři nepokazí, mají naběhnuto na jednu z her se závanem svěžího vánku. Podobně jako Perimeter by mohli stagnující žánr obohatit o něco nestandardního, viz třeba jiná ruská strategie Chronostorm s možností zastavovat čas na bojišti. Battle for Atlantis vyjde na podzim příštího roku pro PC a Xbox360 - více v našich článcích:
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Představení RTS Battle for Atlantis [19.3.2007 20:20 - korgull]