Máte námět či připomínku? Napište nám
Další detaily o TES: Skyrim - zraněný drak neuletí
zdroj: Archiv
Preview

Další detaily o TES: Skyrim - zraněný drak neuletí

3. 6. 2011 13:42 | autor: Aleš Smutný |

S novým OPM přišla další dávka zpráv o velmi, velmi, velmi očekávaném RPG The Elder Scrolls: Skyrim a některé jsou více než zajímavé.

Zvětšit zdroj: Archiv Samozřejmě, že alespoň jedna se musí točit kolem boje s draky. A tak jsme se dozvěděli, že když draka dostatečně zraníte, nebude moc létat. Takže se začíná rýsovat strategie. Dostatečně jej omlaťte a pak ho dodělejte na zemi, kde vám ta potvora nebude moci pláchnout! Nu a pak jej můžete okrást pro další dračí pokřik.

Právě příklady dračích pokřiků jsou další novinkou. Yol Toor vám propůjčí ohnivý dech, Iiz Slen umožní chrlení ledových krystalů, Strun Bah Qo vyvolá ledovou bouři, další, jehož jméno neznáme zpomalí čas a jiný vám propůjčí nadlidsky rychlé uhýbání. Pak tu máme možnosti vyzbrojení obou rukou.

Pochodeň půjde používat jako zbraň a jsou i uvedeny možnosti pro dvouruční boj. Co vše budete moci ve svých prackách najednou třímat? Logicky dvě zbraně, zbraň a štít, zbraň a pochodeň, k daným pak vždy můžete mít místo zbraně (nebo štítu) kouzlo, budete moci mít i dvě kouzla najednou a samozřejmě i pořádnou obouruční zbraň.

Budete moci získat třináct druhů rudy, z nichž budete moci vyrábět předměty. Namluveno bylo 60 tisíc řádků dialogů (pro porovnání, Fallout 3 měl 40 tisíc). Objeví se ti nové frakce – Zlodějská gilda, The College of Winter Hold pro mágy a spolek The Companions pro válečníky. Vztahy gild se budou prolínat a to jak v jejich úkolech, tak v tom hlavním.

Každé město má unikátní ekonomii, kterou budete moci zničit, pokud se vám zachce a dáte si tu práci. Městské stráže už nebudou tak skvělými válečníky jako v Oblivionu a odměna za vaše dopadení nebude platit v celém světě, takže pokud někoho zabijete ve městě A, ve městě B po vás nemusí štěknout ani pes. Nakonec se přeci jen vrátí koně a podle článku by už mělo být ovládání konečně kvalitní. Vrátí se i možnost rychlého cestování z Morrowindu a kočáry vás zavezou do klíčových metropolí Skyrimu hned od prvních okamžiků hry.

Nejnovější články