zdroj:
tisková zpráva
Někomu by se mohlo zdát, že se české studio 2K Czech (resp. jeho budgetový sublabel SilverWish Games, pod nímž byl i Chameleon) jen snaží narychlo nasednout na módní retro-vlnu a přiživit se na plošinovkách typu Trine, Shadow Complex, Lucidity nebo třeba Braid. Oproti poslední uvedené hře se však Axel and Pixel liší např. paralaxním scrollingem, zoomováním obrazu a dynamičtějším ovládáním. Z toho, co jste viděli v traileru, má hra několik styčných bodů i s českým Samorostem, ale současně se od něj dost odlišuje. Čím, to všichni zjistíte až při hraní.
A aby platil výše popisovaný pocit, Axel and Pixel by také nesměl být ve vývoji pár let, kdy ještě návrat k tomuto stylu her neletěl. Jenže se předlouho čekalo na schválení u Microsoftu a vydobytí svého místa ve věčně plném plánu her pro platformu Xbox Live Arcade. Tam samozřejmě chce svou hru zviditelnit a prodat každý, ale prostor je značně omezený a nároky Microsoftu přísné. Nebýt pod Take 2, trvalo by to asi ještě mnohem déle než do příští středy (14.10.). Nové obrázky:



Dosavadní preview na IGN a Kotaku byla velmi pozitivní. Co se zatím nevědělo, je fakt, že hra začíná ráno na jaře a končí večer v zimě. Během jednoho dne se vystřídají všechna čtyři roční období, a během toho dne malíř maluje obraz, který hráč může vylepšit tím, že malíři zadá zajímavé objekty ke skicování a získává barvy do malířské palety. Výsledkem putování je obraz, který malíř vytvoří s pomocí hráče.
Axel and Pixel vyjde na Xbox Live Arcade - více v dřívějším zpravodajství:
Trailer z domácí adventury Axel and Pixel [5.10.2009 11:11 - jd]
Malebná podívaná Axel & Pixel [15.9.2009 17:17 - levis]