Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena
zdroj: tisková zpráva

Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena

30. 5. 2007 12:12 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Minulý týden jste se na našich stránkách mohli dočíst o oznámení vývoje The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena, upravené next-gen verze původní FPS Escape from Butcher Bay z roku 2004.

Možná i vás na to konto napadla otázka, proč se vývojáři ze Starbreeze pustili do remaku, když mohli začít pracovat na úplně nové hře.. Redaktorům magazínu IGN to nedalo spát a tak se prostě zeptali. Vedoucí designér odpověděl, že se příliš rozpakovali pustit se tak rychle do pokračování původního díla. Shledávají prý příběh Escape from Butcher Bay příliš důležitým, tudíž se jim zdálo lepší jej zprostředkovat mnohem širší veřejnosti, než se pustit do něčeho zcela nového a před hráči, kteří EfBB nikdy nehráli, tak vytvořit moc velkou propast. Čteno mezi řádky - chtějí dát Riddickovi šanci zavrtat se pod kůži většímu počtu potenciálních kupců případného dalšího dílu série. Ale to se dalo čekat. Podstatné je, co next-gen verze The Chronicles od Riddick: Assault on Dark Athena přinese nového nebo jiného.


Z rozhovoru vyplynulo, že se majitelé konzolí X360 a PS3 mohou těšit na mnohem detailnější herní prostředí, přepracované postavičky, nové textury, nové audio, stejně jako na pár úprav v oblasti AI. Zkrátka se tvůrci snaží vylepšit vše, co je možné. Jak už jsme naznačili v naší minulé zprávě, co do obsahu bude Asasult on Dark Athena v zásadě shodná s původním titulem, až na jisté rozšíření v podobě epizody zasazené přímo za Riddickův útěk, v níž Riddick a Johns narazí na loď Dark Athena a setkají se s její kapitánkou jménem Revas. Takové prodloužení příběhu je bezpochyby vítanou zprávou, s ohledem na stížnosti na délku původní hry, zvlášť když její součástí nebyl ani multiplayer, což mnohé také velmi mrzelo. Starbreeze se v tomto směru obhajují, že pracovali v duchu hesla "Kvalita je důležitější než kvantita". Assault on Dark Athena niméně na MP už myslí. Podrobnosti o něm však tvůrci ještě tají. Stejně jako o mnoha dalších skutečnostech. Prozradili pouze, že se dočkáme nějakých nových zbraní. Co se však asi moc nezmění, to bude "stealth" systém, který se osvědčil, a ani Riddickovo speciální "Shine" vidění.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Pokud jde o technologii, na níž je Assault on dark Arena stavěna, ta je nová a je to tatáž, která byla využita při vývoji The Darkness. Tento engine prý tvůrcům poskytuje spoustu nových možností zejména v oblasti světelných efektů, komplexnosti prostředí i postav, atd. O vylepšené AI už řeč byla a sveze se s tím i fyzika. Vše se to projeví prý hlavně celkově na prostředí hry a pak také na způsobu, jakým se budou nepřátelé krýt a jak budou bojovat, zatímco se kryjí. Jak (a zda vůbec) se od sebe budou lišit X360 a PS3 verze, je momentálně rovněž nejasné.
zdroj: IGN

korgull

Nejnovější články