Cesta do ztraceného světa v Paraworld
zdroj: tisková zpráva

Cesta do ztraceného světa v Paraworld

30. 5. 2006 12:12 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Němečtí vývojáři ze Sunflowers / SEK mají s Paraworldem jasný cíl – vytvořit originální a nápaditou RTS.

ParaWorld zdroj: tisková zpráva Toho chtějí dosáhnout nejen atraktivním dinosauřím námětem, ale i unikátním ovládacím systémem, který se nazývá Army Controller. Jedná se o panel zasazený do levé části obrazovky, díky němuž lze komandovat celou armádu i nebojové jednotky, aniž byste je hledali na mapě. Protože ta tabulka nemůže být nijak ohromná, zastaví se populační limit na čísle 52. Army Controller bude rozdělen na pěti částí, kdy do té nejnižší se vejde 25 jednotek. Aby jednotka získala post ve vyšší sekci, bude nutné jí za cenné zkušenostní body upgradovat, ovšem je třeba dbát na to, že vylepšit lze se stoupajícím „levelem“ stále menší množství, což ve výsledku znamená pouze jedno místo v nejvyšší sekci a nutnost při vylepšování taktizovat. Upgrady se neprojeví pouze na počtu hitpointů a čísle v kolonce „útok“, ale jednotky tím získají i nové možnosti. Za všechny jmenujme brontosaura s kulometem na hřbetu.

U vašeho vojska ještě zůstaneme, protože další, sice již ne tak ojedinělou vlastností (v trochu jiné formě známé z Rise of Legends), je Army Builder. Jde o to, že před každou misí získáte daný počet bodů, za které si vyberete, jaké jednotky chcete získat automaticky hned zpočátku. Jestli se rozhodnete pro kvantum malých capartů nebo několik monstrózních ještěrek, bude již jen na vás. Já osobně bych vždy bral jakéhosi dlouhoocasého dinosaura házející svým ohonem raptoří vajíčka, z nichž po dopadu vylezou velmi hladová mláďata. Poněkud netradičně zní i tvrzení tvůrců, že závěrečnou třetinu kampaně, kdy za sebou budete mít části za všechny tři kmeny (o nich více zde), bude možné odehrát za libovolnou frakci.

Paralelní svět, v němž se děj odehrává, nebude jen pěkný, ale také živý. Narazíte na bezpočet neutrálních dinosaurů, kdy jeden druh před vámi bude stále utíkat, druhý si vás nebude všímat (ale při napadení se začne bránit) a třetí druh půjde vašim jednotkám po krku ve dne v noci, což bude možné využít i v boji s nepřáteli. Neagresivní jedince navíc nebude problém ochočit a následně využívat. Momentálně se hra nachází ve fázi betatestu a vydání by mělo stihnout do srpnu nebo září, jak v německé, tak anglické verzi.

zdroj: Firingsquad, Gamespy, IGN, Gamespot, SCORE

moolker

Nejnovější články