zavřít

Blizzard vrátí do Heroes of the Storm mapu Haunted Mines a předělá systém progrese

Windows MAC

- Preview autor: Adam Homola Komentáře: 0

Za Heroes of the Storm dominoval oznámením Ragnaros a Varian Wrynn, tedy dva noví hrdinové z univerza Warcraftu, kteří MOBA hru rozšíří už za několik málo týdnů. Heroes of the Storm se ale také brzy dočká poměrně unikátního Brawlu, největšího rozdávání dárků v historii hry, předělaného systému progrese a do běžné rotace se také vrátí mapa Haunted Mines.

Haunted Mines

Nemalých změn se dočká i samotná hra a její systémy, ale ještě předtím se vrátí dlouho absentující mapa Haunted Mines. Ta byla ve hře už od začátku, jenže vývojáři ji z rotace odstranili už před nějakou dobou a od té doby po ní nebylo ani vidu, ani slechu (byť v Custom Game pořád byla).

Haunted Mines se tak vrátí, prý ještě do konce roku a prodělá několik změn. Například golemové se budou nově objevovat pokaždé na jiné lajně, kdy se už nebude stávat, že například horní lajna sloužila čistě na útok a spodní čistě na obranu. Střídání golemů tak bude připomínat nedávno přidanou mapu Braxis Holdout, kde na oba týmy útočí Zergové a lajny vždy střídají.

Golemové se už také nebudou znovu oživovat tam, kde naposled umřeli, ale budou vždy vycházet od Core. Předchozí systém byl podle vývojářů příliš nefér a v pozdějších fázích zápasu bylo už příliš těžké zabít silného golema, který se oživil kousek od nepřátelského Core.

Na mapě budou také nové kempy, čtyři vchody do dolů a kompletně nové rozložení dolů samotných, s bossem přímo uprostřed, namísto na pravé straně.

Blackheart’s Revenge

Brawly jsou pro Heroes of the Storm pořád ještě relativně čerstvou novinkou a ve změnách se bude pokračovat i v případě Blackheart’s Revenge. Tak se jmenuje nový Brawl, který do hry přidá vůbec první asymetrickou mapu i hratelnost. Core bude mít jen jeden tým a oba týmy budou mít jiné úkoly. Jeden tým musí útočit, zatímco druhý zase bránit a celé to oživí ještě pirátský kapitán Blackheart.

Hráči v útočícím týmu musí sbírat dělové koule, ty pak naládovat do kanónů a střílet na pomalu projíždějící pirátskou loď. Tu musí potopit dřív, než přijede do cíle. Na druhé straně bránící tým musí útočícím hrdinům překazit sbírání koulí a bránit loď.

Statistiky

Systém MVP, tedy zobrazování nejužitečnějších hráčů na konci zápasu, se do Heroes of the storm dostal teprve nedávno a stále jde jen o jednu část snahy vývojářů o větší transparentnost. Po zápase se sice můžete podívat na tabulku s různými statistikami a na obrazovce s MVP uvidíte několik dalších zajímavostí, ale hra vám toho stále říká málo.

To se s příchodem osobních statistik změní. Nová funkce vás bude hodnotit v kontextu vašich předchozích výkonů a také v kontextu jiných hráčů. Může vám tak například říct, že jste v poslední hře s Alarakem dávali o něco větší damage, než je váš průměr za poslední měsíc. Nebo že máte třeba lepší asistence za Kerrigan, než hráči s podobným skill ratingem za poslední týden.

Heroes of the Storm

Tvůrci tímto systémem hodlají sledovat zhruba 25 různých metrik, které vám pak na konci zápasu ukáží, podle toho, jak jste si v daných kategoriích vedli. Cílem nového systému osobních statistik je nabídnou hráčům víc informací a tím pádem i víc prostoru pro případná zlepšení se s daným hrdinou, na konkrétní mapě, či v určité činnosti.

Nexus Challenge

Od 15. listopadu do 4. ledna poběží v Heroes of the Storm zatím největší rozdávání dárků a bude se do jisté míry týkat i Overwatche. Hrát se nicméně bude pouze Heroes, ovšem minimálně s jedním kamarádem v partě. Když ve dvou či více přátelích v partě dokončíte patnáct her v Ranked, Unranked Draft, Quick Match, nebo v Co-opu proti AI do 4. ledna, získáte v Overwatch skin Oni pro Genjiho, jeho portrét a sprej.

DL81WR5036HP1478129154826

Heroes of the Storm se vám zase za odměnu odemkne Zarya a ještě dostanete portrét Oni Genji. Když budete pokračovat dál a dokončíte v daném období ve výše uvedených módech třicet zápasů, dostanete čtyři hrdiny v Heroes of the Storm: Auriel, Greymane, Kerrigan, Li-Ming, nového mounta Orochi Hovercycle a Stimpack na 30 dnů.

Systém progrese

Jedno z oznámení, které potěší prakticky všechny hráče, je upravený systém progrese. Maximální možná úroveň 40 zmizí a nová sice nebude neomezená, ale má být podle tvůrců natolik vysoká, aby nemuseli za rok na BlizzConu zase slibovat další navýšení. Progrese tak nebude mít prakticky téměř žádnou maximální úroveň a byť jsme se nedočkali konkrétních oznámení, dostali jsme příslib mnohem častějších a zajímavějších odměn i na vyšších úrovních.

V souvislosti s novou, téměř neomezenou maximální možnou úrovní dojde také ke změně počítání úrovně vašeho účtu. Nově tak nepůjde o samostatný systém fungující podobně jako systém pro zvyšování úrovní jednotlivých hrdinů, ale půjde právě o souhrnnou úroveň všech hrdinů. Pokud tak budete mít například pět hrdinů na desáté úrovni, bude úroveň vašeho účtu na padesátce.

Heroes of the Storm

Podle vývojářů bude nový systém mnohem lépe a přesněji reflektovat úroveň hráče a jeho dosažených úspěchů s jednotlivými hrdiny, než sice také reprezentativní, ale mnohem méně přesná aktuální úroveň účtu.

Drobky na závěr

Mezi další, už spíše menší oznámení, můžeme zařadit například plán udělat z Hero League pouze věc pro sólisty, zatímco pro dvojice, trojice a plnou partu bude sloužit Team League. Systém pro matchmaking se dočká ještě dalších změn a úprav, stejně jako se plánuje přidání Party Finderu, klanů, nebo třeba integrace Blizzad Voice.

V budoucnu se také počítá s Hero Swapy v Draftu a s rotací map, kdy v Ranked najdete třeba pět či šest map, které se budou měnit zhruba jednou měsíčně. Vývojáři ještě na konci jednoho z panelů naznačili, že proti PvE obsahu nemají žádné námitky a moc se jim líbí třeba nedávný Brawl Junkenstein z Overwatche. Na oznámení čehokoliv podobného ale ještě nedošlo a pokud někdy dojde, budeme si muset ještě počkat.

Mnohem dříve se podle vývojářů dočkáme velkého přepracování Kharazima a Dehaky a možná v dohledné době přibudou také noví hrdinové z kategorie „Blizzard Classic“. Chystá se prý i mód Spectator, ale brzy to bohužel ještě nebude.

Tagy: strategie online akční fantasy multiplayer izometrické MOBA 3D BlizzCon 2016

Zdroje: tisková zpráva,Battle.net

Novinky na CZC.CZ

Související videa

Poslední komentáře

celkem 0

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PlayStation 4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Nintendo Siwtch, 3DS, DS, PS Vita, Android a iOS. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i pravidelné testy a novinky z oblasti hardwaru, podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Kingdom Come: Deliverance, Red Dead Redemption, Call of Duty, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield, nebo FIFA.