"Myslím si, že v Overwatch jsou nějaké prvky, které s Titan jistou spojitost mají. V Titan bylo pár nápadů, které se odehrávaly na Zemi. Bylo v něm několik lokací a konceptů, ze kterých jsme si při začátku vývoje Overwatch brali inspiraci," řekl Chris Metzen, ale zároveň jedním dechem dodal, že hra je výrazně odlišná. V žádném případě prý nejde o přeskinovaný Titan, ze kterého by někdo vypáral RPG prvky.
Všechny dřívější spekulace tvrdily, že Titan měl mít dvě roviny. Jednu sociální, 3rd person a bez akce. Druhou pak čistě akční v podobě PvP střílečky, možná trochu ve stylu Destiny. Některé neoficiální zdroje nyní tvrdí, že Overwatch je v podstatě přepracovaná PvP část Titan a vývoj aktuální verze hry začal právě po skončení vývoje Titan, k čemuž podle Metzena došlo zhruba před rokem a půl. Tedy v době, kdy jsme se dozvěděli o restartu vývoje.
Jistá podobnost je i v zasazení hry. Overwatch se odehrává na Zemi (což je mimochodem pro Blizzard premiéra) v blízké budoucnosti, kdy došlo k poničení Země roboty a hrdinové teď bojují o přežití a nastolení rovnováhy. Dřívější informace o příběhu Titan tvrdily, že Země byla napadena a poničena mimozemšťany, lidstvo přežilo a dál na zničené Zemi bojovalo za svou budoucnost. Jistí podobnost tu tedy je...
zdroj: Vlastní
Metzen několikrát zdůraznil že Overwatch je velmi odlišný od toho, co měl být Titan a nejde tedy o stejnou hru nebo její převzatou část. Jistou inspiraci ale bez problémů přiznal. Dobré nápady se dají využít i jinde, a pokud z toho bude hra těžit, my hráči můžeme mít jedině radost.