BioWare představili hlavní oponenty z Mass Effect: Andromeda
zdroj: tisková zpráva

BioWare představili hlavní oponenty z Mass Effect: Andromeda

15. 11. 2016 11:47 | Preview | autor: Aleš Smutný |

Hlavní záporáci, kterým budete čelit v Mass Effect: Andromeda, se představili v nedávném traileru a nyní se jim konkrétněji pro Game Informer věnoval Joel MacMillan, Art Director hry. Jmenují se Kettové a MacMillan především vysvětluje, jak vznikal jejich design. Zatímco ve videu byly vidět jen kousky zbroje a týl jejich velitele, tady se Kettům podíváte i do obličeje a hlavně se dozvíte, proč vypadají tak, jak vypadají.

Tvůrčí tým se chtěl co nejvíc odlišit od ras Mléčné dráhy a to především z hlediska celkového designu. Zatímco Turiané, Asari a další mají ve své architektuře a celkovém designu uniforem, zbraní apod. tendenci uplatňovat geometrické tvary, hladký styl, občas až sterilní funkčnost, Kettové, ale asi celá Andromeda budou mít odlišný přístup k vizuálním prvkům.

Designu by měly dominovat organické motivy. U Kettů je to vidět na zbroji, která se doplňuje s kostěnými výrůstky a skeletem na tváři a stejně tak zbraně evokují organickou konstrukci, než tovární design. Najdete zde mnohem víc nerovností a výstupků narušujících styl, který mají hladké, protáhlé zbraně Mléčné dráhy.

zdroj: Archiv

Dalším úkolem bylo udělat Ketty dostatečně cizí a zároveň ale i v podobě, kdy budete schopní vnímat je z hlediska psychologie a chování. Což samozřejmě vede k tomu, že jsou bipedální, mají oči (protože bez nich je pro člověka překvapivě obtížné přijmout fakt, že se baví s jiným myslícím tvorem) a také se oblékají.

MacMillan poznamenává, že oblečení je pro vnímání bytosti, s níž hovoříte důležité. Zvlášť, pokud je chcete profilovat určitým způsobem, tedy jako inteligentní, nebezpečné protivníky. Kupříkladu bez oblečení by působili příliš primitivně. Další informace o tom, jak vypadal celý tvůrčí proces a především další obrázky z designu Kettů najdete ve videu Game Informeru.

zdroj: Archiv

Nejnovější články