Přímo v hlavním menu hry pak uvidíte položku pro mody, která nabídne všechno potřebné. Tedy procházení, stahování, instalování, komentování, zařazování modů do oblíbených, vyhledávání a další podobné funkce. Na nic z toho nepotřebujete webový prohlížeč, o všechno se postará přímo uživatelské rozhraní Fallout 4.
Na první pohled to tedy vypadá, že cíl Bethesdy udělat mody dostupné na PC i konzolích se naplnil. A tak zatímco PC hráči už mohou mody používat a vytvářet, konzoloví hráči si ještě chvíli počkají. Majitelé Xboxu One se budou moct do zkoušení modů vrhnout už příští měsíc, zatímco majitelé PlayStationu 4 si počkají do června.
zdroj: Archiv
Pokud byste chtěli mody pro Fallout 4 vytvářet, můžete stáhnout z launcheru Bethesda.net nástroj Creation Kit. Wiki s veškerou dostupnou oficiální dokumentací, tipy a triky pak najdete pod tímto odkazem. Podobně jako ve Skyrimu, i tady můžete vytvářet nové úkoly, prostředí, postavy, dialogy, oblečení, zbraně a hromadu dalších věcí.
Creation Kit a vůbec mody pro Fallout 4 nejsou ničím překvapivým jednak kvůli oznámení na loňské E3, ale kvůli tradici. Jak říká šéf studia Todd Howard na přiloženém videu, Bethesda mody ráda podporuje a počítá s nimi už od Morrowindu. Ostatně nejednomu hráči bude jistě dobře známý nástroj The Elder Scrolls Construction Set.