„Hra je rozdělena do podkapitol, které jsou spojeny do velké kampaně. Vaše úkoly budou různé. Někdy dobýt všechny nepřátelské hrady, někdy získat co nejvíc zlata, jindy získat důvěru jedné frakce apod. Každá malá kapitola pak bude mít i nepovinné úkoly, aby byla hra co nejrozmanitější. Velkou roli pak budou hrát hrady, protože napomáhají udržovat vaši armádu. Čím více hradů máte, tím větší armádu můžete mít.
Z vesnic kolem pak získáváte tribut. Ale ostatní feudálové kolem vás ví, že bez armády jsou hrady zranitelné a budou se toho snažit využít. Takže pokud vám hrad brání jen nováčci, nemáte proti velké armádě šanci. A to, abyste z rekruta vycvičili silnou jednotku, chce čas. Takže jste postaveni před volbu – které jednotky nechat chránit hrad a které vést do boje?“
Hra zní z tohoto pohledu velmi zajímavě. Atmosférou evokuje Mount & Blade, stylem se ovšem zjevně vzdává akčnosti a sází naopak na důraz na strategii. Základní povolání budou tři. Rytíř bude klasický bijec zakutý v brnění. Baronka je vychytralá lukostřelkyně, která hledá, kde nechal zbrojíř díru a mystik je učenec, který bádá ve vodách známých i neznámých, aby vytáhl z rukávu nějaké to překvapení.
Postupně se budete vy i jednotky vylepšovat a na nových úrovních budete vybírat z vývojového stromu nové schopnosti. Mystik se třeba bude moci naučit alchymii a míchat různé lektvary, baronka bude populární u spolubojovníků, a tak dostanou část zranění místo ní apod. Právě strom schopností by měl zajistit unikátnost.
Zasazením půjde o jakousi paralelu středoevropskému středověku, ovšem se všemi pověrami a strachy jako reálnou hrozbou. Když tady lidé věří na vlkodlaky, je to proto, že jim kolem vesnice lezou. Takže by tu měl být takový ten zdravý mix fantasy a pseudostředověku, bez zbytečných fantasy cingrlátek. Tvůrci připouští, že samotná magie jim ke stylizaci středověku úplně nesedí, ale dle nich je to nutná oběť, pokud chceme mít komplexnější strategické možnosti. Kouzlení samozřejmě probíhá klasicky, za manu.
Bitvy se budou odehrávat na šachovnici, kam si budete moci přivést maximálně dvanáct jednotek. Roli bude hrát to, v jaké řadě jednotky stojí, jakou mají zbraň (a tedy její dosah) a jaká je jejich role na bojišti.
Celkově hra vypadá velmi, velmi nadějně a je zjevné, že už na ní byl udělán pořádný kus práce. Proč tedy sáhnout po Kickstarteru? Nu, za prvé je to samozřejmě potřebná reklama. Navíc, bonusové peníze se nikdy neztratí. Pokud se podaří dostat za onu hranici padesáti tisíc dolarů, tvůrci by rádi přidali za další peníze další kapitoly kampaně, další jednotky, bonusovou lokalizaci (zatím hra bude jen v angličtině a ruštině), nové speciální efekty, a když by se dostali na sto tisíc dolarů, tak i port pro Mac a Linux. Hru by rádi vydali ještě v říjnu tohoto roku, eventuelně i přes Steam, ale to není ještě jisté.