V Tank Superiority půjde o vlaječky. Konkrétně o jednu jedinou. Ta bude většinou na otevřeném, silně bráněném terénu a cílem je samozřejmě vlajku zabrat pro svůj tým. “Nejspolehlivější taktikou osádek tanků je slučovat se do čet obsahujících dva až tři tanky, které navzájem spolupracují. Sólové výpady na vlajku většinou pouze přitáhnou nepřátelskou skupinku, proti níž nemá jednotlivá posádka téměř žádnou šanci,” píše se na oficiálním blogu EA.
Kromě tanků samotných přibudou také tzv. stíhače tanků. To nejsou žádné stíhačky, ale jedná se v podstatě taky o tank. Jen bude mnohem méně obrněný s lehčím pancéřováním, takže bude výrazně svižnější, než klasické tanky. Zároveň bude mít ale stejnou palebnou sílu jako tank, takže budete muset kolem těžkých a nemotorných monster tancovat kolem dokola, než je udoláte.
Na každé mapě bude moct být až 16 tanků, takže o zábavu by mělo být postaráno. Navíc se v Armored Kill eliminuje jedna nepříjemná věc, která v Battlefield hrách dokáže každého vytočit. Určitě to znáte sami. Vidíte, jak se pár desítek metrů od vás spawne stíhačka/tank/vozidlo, tak k němu rychle zdrháte. Jenže, než se k němu dostanete, čmajzne vám ho metr před nosem kolega. Tohle by se vám v Armored Kill stávat nemělo - obnovovací doba vozidel bude téměř nulová, takže by na vás měl čekat nový tank prakticky pořád.
Nepřidalo se ale jen na mechanické straně. V DLC nebudou chybět ani ženisté a průzkumníci. Ženisté tanky opravují, průzkumníci je označují laserem. Označení tanků mohou využít zase ženisté, kteří jsou vybaveni raketami Javelin.
“S módem Tank Superiority chci posunout tankové bitvy v Battlefieldu do extrému. Proto si hráči musejí zvykat na některá nová pravidla hry a přizpůsobovat se jim. Tanky jsou naprosto zásadní, presto může důležitou roli sehrát i pěchota,” napsal na blogu hlavní designér modu Gustav Halling.