Alminy přeživší loutky z F.E.A.R. 2 Project Origin
zdroj: tisková zpráva

Alminy přeživší loutky z F.E.A.R. 2 Project Origin

3. 8. 2008 15:15 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Sice ustáli výbuch města, ale jen proto, že zrovna hrají na piano, nejsou tihle duchové dvakrát přátelští.. + OBRÁZKY

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Někteří z vás možná chtěli být od malička vojáky a po ničem by netoužili víc, než se stát členem proslulých Delta Force, ale jen málokdo by si přál být v kůži Michaela Becketa. Poté, co na začátku FPS Project Origin psychotické, psychopatické a po všech stránkách narušené a nebezpečné dítě jménem Alma definitivně unikne na svobodu, začnou totiž věci rychle jít z kopce.

Městem zrovna otřásl obrovský výbuch a téměř všichni slušní lidé, tedy ti, co se na vás zrovna nebudou sápat osmero šestnáctero pařáty nebo slintat jedovatou kyselinu, při explozi samozřejmě zahynuli. Několik přeživších budete během hry postupně potkávat, jak ale zjistíte, na většině z nich už se Almin psychický teror podepsal nějakou nenapravitelnou vadou. Jak jinak si vysvětlit, že uprostřed rozbořeného baráku plného příšer kdosi nahoře dokola brnká pár not na piano, případně chodí do kruhu s kufříkem v ruce? Oddaný pracující aneb poetické workingman's blues, jak se říká za mořem? Ale jděte!

Zároveň se totiž nedoporučuje tyhle vytížené bussinessmany vyrušovat. Jakmile totiž vpadnete do jejich mentální smyčky, rozzlobí se a vrhnou se na vás, způsobuje nejen fyzické poškození, ale také dočasné ochabení vašich smyslů. A jako by toho nebylo dost, když k střetu dojde, všechny mrtvoly v bezprostředním okolí náhle ožijí a začnou si hledat zbraně, kterými by se do vás mohly pustit. Jediný způsob, jak se jich okamžitě zbavit, bude co nejdříve zabít právě onoho narušeného kdysi-občana. Že to zní spíš jako nějaké RPG než pokračování hororové akce F.E.A.R.?

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Dost možná, že z tohoto žánru také pramení inspirace autorů. A dost možná teď máte na jazyku připravenou smršť výtek proti původní hře, která navzdory svým úspěchům dovedla pořádně frustrovat. Toho jsou si vývojáři vědomi a hodlají všechny škody napravit: už žádná monotónní prostředí, naopak více exteriérů a rychlé střídání lokací. A především více barvy, barevnější stěny, barevnější zbraně, barevnější efekty! Dokonce i příznačný bullet-time, který Becket ovládne v pozdější fázi hry, již nebude na barvách ubírat, spíš je naopak sytit.

Project Origin vyjde 1. října pro PC, PS3 a Xbox360 (a dle spekulací později i pro Wii) - více v našem podrobném zpravodajství:

V mechovi z Project Origin - videa  [1.5.2008 19:19 - levis]
Project Origin - přestřelky v metru  [18.4.2008 18:18 - levis]
Krvavý trailer k Project Origin  [9.3.2008 13:13 - levis]
Project Origin s podporou DirectX 10  [19.2.2008 13:13 - levis]
Mechové v ulicích Project Origin  [29.10.2007 15:15 - levis]
zdroj: IGN

Nejnovější články