Akční adventura/RPG White Fear odložena
zdroj: Archiv

Akční adventura/RPG White Fear odložena

4. 2. 2003 18:18 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Obavy do našeho života vnáší kde co, ale čeho se budeme bát v nadcházející hře s názvem White Fear? Tato akční adventura/RPG navržená z perspektivy třetí osoby nás vezme na výlet daleko na sever.

Zde se seznámíme s mladým šamanem jménem Iru, který nás bude celým epickým příběhem provázet. Půjde o to, zachránit Iruovu vesnici před zlou čarodějnicí Sukko, lapenou pod ledovou čepici, jejíž zábavou se stalo posílat svá ledová kouzla na obyvatele severských vesnic a všechny je zmrazovat. Na své cestě se podíváte na mnoho různých míst, nejen těch zakrytých bílou vrstvou sněhu, ale také do hlubokých džunglí, do srdce sopky a dokonce i na měsíc, kam vás na svém hřbetě donese velryba.

Obrázek zdroj: Archiv White Fear obnáší pět velkých světů, což je asi 90 oblastí k prozkoumání. Na druhou stranu, jak vyplynulo z rozhovoru na GameSpyDaily, v závislosti na vašich herních zkušenostech, vám bude trvat hru dokončit asi tak 15 - 20 hodin. Připraveny budou tři herní módy - normal, magician a warrior. Inspirací byla tvůrcům bohatá mytologie několika severských národů. Proto zde také budete čelit mnoha zvláštním kreaturám. V tomto ohledu se Widescreen Games snaží být trochu originální a předvést vám skutečně unikátní pojetí monster z bájí a legend. S holýma rukama byste proti nim ale sotva něco pořídili a tak vás vývojáři vybaví několika typy harpun. S kouzly vám rovněž pomohou různí skřítkové nebo víly, které během hry potkáte, a kteří pro vás sem tam nějaké to kouzlíčko upustí. Vy budete moci zvýšit úroveň jejich kouzlení tím, že je budete krmit určitým speciálním druhem ovoce. Vedle boje a kouzlení však budete moci se svým hrdnou také šplhat po provazech a posunovat věci.

White Fear nevyjde pouze na PC, těšit se mohou také majitelé PS2. Žádný znatelný rozdíl kromě ovládání, by v těchto verzích být neměl. Hra je postavena na RenderWare 3D enginu. I když bylo vydání White Fear naplánováno na konec roku 2002, ten už je dávno pryč a titul musí do dokončení urazit ještě pěkný kus cesty. Proto byl také odložen až na druhé čtvrtletí 2003.

zdroj: GameSpyDaily

korgull

Nejnovější články