zavřít

Akční adventura Ancestors od tvůrce Assassin’s Creed zamíří do Afriky před 10 miliony let

PlayStation 4 PC Xbox One

- Preview autor: Aleš Smutný Komentáře: 0

Patrice Désilets na chorvatské konferenci Reboot Develop představil širší rámec své chystané historické hry Ancestors: The Humankind Odyssey. A pokud jste třeba mysleli, že projdete dějiny lidstva od počátků až k moderním časům, jak ukazoval první teaser, rovnou zabrzděte. Časový rámec hry je velký, ale ani tak nestihnete vidět víc než člověka vzpřímeného. Ancestors totiž začne v Africe před 10 miliony let a končit bude cca 2 miliony let před naším letopočtem. To dokumentuje i nový trailer, který ukazuje reálnou planetu opic. Tedy, hominidů.

Žánrově bude Ancestors: The Humankind Odyssey akční adventura z pohledu třetí osoby. Teoreticky by se tak dalo žertovat o tom, že budete hrát Assassin’s Creed: Pravěk s paranthropem, který se mrštně proplétá džunglí. Ancestors ale bude mít se slavnou sérií, u jejíhož rodu Désilets stál, jen málo styčných bodů (kupříkladu animátora, který vytvořil Ezia a Prince z Persie). Kromě toho, že kolem vás bude rozlehlá džungle se musíte starat především o management zdrojů a prosté přežití. Ostatně, co se týče nástrojů a zbraní, postupem času se dostanete třeba ke klacku…

Tým Panache s tím, jak hra rostla, zavrhl epizodický formát a nyní půjde o jediný titul, který bude mít velký záběr. Ačkoliv je nyní hratelná, do vydání ještě zbývá spousta času, nejspíše funguje základní prototyp a vývojáři se ještě soustředí na to, jaké prvky vůbec do hry chtějí dát. Kupříkladu řeší, zda zahrnout kanibalismus ve stejné míře, v jaké se v historii vyskytoval. Stejně tak sice ve hře budou kmenové konflikty a boje, ale momentálně je v pre-alfa verzi nenajdete.

Ze zatím zkratkovitého popisu se zdá, že Ancestors bude mít hodně otevřenou, až sandboxovou hratelnost. Désilets přímo říká: „S nástroji, které vám dávám do ruky se budete bavit a vytvářet příběh našich předků.“ To platí doslova. Před deseti miliony let se teprve začali oddělovat větve hominidů vedoucí k modernímu člověku od gorilovitých a teprve o tři miliony let později dali vale větvi s šimpanzi.

Samotný vývoj vašeho druhu by měl probíhat i skrze RPG prvky, které v sobě mají zakomponovaný strom technologií, který je dle Désiletse rámcově podobný tomu z Civilizace. Na další informace si budeme muset ještě počkat, je zjevné, že se dvaatřicetičlenné vývojářské studio nikam nežene. Ancestors: The Humankind Odyssey zní rozhodně originálně a neotřele.

Je otázka, do jaké míry se tvůrcům podaří přenést do hry komplexní svět, kde logicky nemohou být dialogy a svou koncepcí je prostě výrazně odlišný od všech sfér moderní lidské historie. Ale kdo nezkouší nic nového, ten nemůže přijít s ničím revolučním. Pokud se Désiletsovu týmu podaří alespoň částečně vytvořit poutavý obraz oné doby, bude to skvělé.

Tagy: pravěk akční adventura historická

Zdroje: VG247

Poslední komentáře

celkem 0

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PS4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Wii, 3DS, DS, PS Vita, iPhone a iPad. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Call of Duty, World of Warcraft, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield nebo FIFA.

Hledáme nové členy týmu, pokud umíš programovat, pojď mezi nás. Více informací.